Vl: 'woahw, je krijgt nu echt een buik! Je buik is bijna net zo groot als je tieten....' Vl: Zo je kont wordt ook steeds dikker zeg! 'Uuhmm bedankt, er is een verschil tussen zwanger en dik he?' Vl: ' je kont is toch niet zwanger?'
Wat een leuk topic! Mijn vriend was gisteravond nog even tegen mn buik (uh zijn dochter!) aan het praten. Hij zei: straks het eerste woordje wat je mag gaan zeggen is 'papa'... Hij herhaalde het woordje papa een aantal keren en zei daarna: ohja of wielrenfiets dat mag ook! vervolgens ging hij met zijn telefoon bij mn buik, aangezien het donker was maakte de telefoon behoorlijk wat licht. Ik had hem gisteren uitgelegd dat ze al donker en licht kunnen onderscheiden. Hij ging dit nog even oefenen: kijk dit is licht, en nu weer donker, licht, donker..
Ik krijg nu dus steeds de opmerking dat m'n tieten voor het eerst kleiner zijn dan m'n buik. Mannen..
Ik zei tegen mijn man dat de kleine was gedraaid, met z'n hoofd naar boven. Dat is natuurlijk niet goed maar mijn man vond van wel. Hij vind het zielig dat de kleine steeds op de kop in mn buik zit. Wij zouden dat ook niet fijn vinden, de hele dag dat bloed naar je hoofd laten stromen, krijg je hoofdpijn van. Hahaha.
hadden het vandaag over het weer, dat het gelukkig niet zo warm was (druk programma), dus ik zeg: prima weertje om te bevallen. "nou waar wacht je dan nog op!"
Mijn vriend wist dat als bijvoorbeeld 's avonds je vliezen breken, je goed pas de volgende ochtend weeën kan krijgen. Nou goed. 'S svonds om 23uur braken mijn vliezen. Besloten om nog proberen te slapen. Vl sliep in no time. Maar na 30 minuten begonnen de eerste weeën al. En 2 uur later waren ze best heftig en kwamen al elke 3 minuten. Verloskundige gebeld en ze was onderweg. Ik maak vl wakker met de mededeling dat het is begonnen. "Nee we gaan slapen, we kijken morgen hoe het loopt" was zijn antwoord. Ik: " nee, ik heb weeën de verloskundige is onderweg!" Hij: "ga nou toch eens slapen!" Hij bood later wel zijn excuses aan
Blijft leuk om al die uitspraken te lezen Gister had ik het met mijn man over het bevallingsplan, en hoe hij het zou vinden om de navelstreng door te knippen. Zijn antwoord: "Nou, dat doe ik liever niet." Okay, maar waarom dan niet? Manlief: "Ik wil er niet per ongeluk te hard aan trekken, en dat daardoor onze zoon zo'n gekke uitpuilende navel krijgt." .... Lijkt me er weinig mee te maken te hebben, maar ik heb hem nog steeds niet kunnen overtuigen
Hahaha, het blijft zo leuk om dit te lezen, deze was van niet van mijn man maar ikzelf. Lag op de bank voor de 20 weken echo, verloskundige legt mooi alles uit, wat wat is etc... toen ik op gegeven moment schreeuwde was dat een bal, waarop mijn man met uitpuilende ogen mij aankeek en de verloskundige begon te lachen en zei ja, je hebt het goed gezien het is een jongentje.
Vl had er gisteren eentje... Sinds deze week is mijn voorgevel begonnen met lekken. Vl vindt dit hilarisch, maar is ook wel nieuwsgierig. Ik leg hem uit wat colostrum is en dat het een hoge voedingswaarde heeft voor onze uk tzt. Vl (werkt op een boerderij): "Dus eigenlijk maak je nu gewoon al biest?" Tja... 't Is dat ik geen koe ben
'Toen die echoscopiste dat zei he.. Dat ze die eh.. 'schaamlipjes' zag.. Dat hoef ik toch niet te weten? Ik bedoel, het is mijn dochter, die wordt heel netjes, die heeft dat soort dingen niet..' Sorry schat, ook nette meisjes hebben ze nodig
Wij gaan in december met schoonfamilie een weekend weg naar een vakantiepark. Mijn vriend en zijn moeder hebben de kamers al verdeeld. Ja, in jou toestand lijkt het ons beter dat jij beneden slaapt. Hoezo mijn toestand?! Ik ben dan wel al 36 weken zwanger van ons 4e kindje! Hij bedoelt het goed maar de uitspraak vond ik zelf iets minder.
Ik; Ik vind m'n tepels zo lelijk geworden.. M'n tepelhof is echt enorm gewoon, en ze zijn zo donker ook.. Ik las laatst dat dat is 'zodat de baby ze makkelijk kan vinden'. Ik dacht altijd dat dat gewoon lukte door de geur.. Hij; Ik vind er niets lelijks aan hoor, ik vind ze nog steeds mooi. Ik zou gewoon blij zijn dat ze niet glow-in-the-dark worden!
Vandaag had ik het met mijn moeder over bekkeninstabiliteit. Zij had het bij geen enkele zwangerschap gehad. Ik was blij want dan kreeg ik het hopelijk ook niet. Mijn vriend zei hierom: ' misschien geen bekkeninstabiliteit, maar je hebt nu al wel verfpotteninstabiliteit en darmeninstabiliteit....' Had namelijk die dag ervoor tijdens het klussen een pot verf omver gelopen en er was me een windje ontsnapt...
M'n vriend is aan de telefoon met iemand en ze vroeg hoe het met de zwangerschap gaat dus vriendlief zegt dat alles goed gaat en dat WE niet mogen klagen. Eh, alsof hij wat te klagen heeft als ik ziek zou zijn? Ik moest er wel om lachen
We liggen in bed, mijn partner kijkt naar mijn borsten en zegt je hebt poffertjes erop zitten. Uhm wat? Mijn tepelhof is bruiner geworden en groter, en meneer vind het op poffertjes lijken
Ik som op: -Het huis is schoon -Ik heb goed geslapen -Naar mn man: "En jij bent thuis" "Ik ben er klaar voor. Laat de baby maar komen..." Waarop mn man beledigd zegt: "En ik kom op de derde plaats!" :x
nou meer een actie ipv een uitspraak. Ik heb van de week een voedingskussen gekocht omdat ik niet zo lekker meer op mijn zij slaap. Wil ik vannacht heerlijk met dat ding gaan slapen, ligt mn man met dat kussen tussen zn benen hahaha. Echt mega aan t kroelen met dat ding. Heb m maar lekker laten slapen hahahaha.