mijn schoonmoeder. ze is er heilig van overtuigd dat de kleine een rechtstreekse verbinding heeft met mijn maag. dus alles wat ik eet en drink krijgt die kleine ook binnen. nee moeke, zo werkt het niet. als ik rijst eet gaan er echt geen rijstkorreltjes daarheen hoor. Oh nee, hoe krijgt die kleine dan eten, hij moet toch ook groeien. hahaha, en dan te bedenken dat ze er zelf 4 heeft gekregen
Pff echt lachen die opmerkingen. Ik ben nu bijna 18 weken zwanger van mn vijfde en had afgelopen weekend een verjaardag bij mn mam en zag daar voor het eerst sinds deze zs mijn ooms en tantes, waarvan bijna niemand nog wist dat ik zwanger was. Kreeg meest erg leuke reacties maar 1 oom vond het nodig om te zeggen: zo, ben je alweer zwanger? :x En een man die ik op straat sprak vroeg hoe lang ik nog moest (vraagt ook echt iedereen, pffff), toen was ik 15 weken ofzo, maar mn buik is nogal groot. Dus ik vroeg: hoe lang denkt u? Nou, maand of 2 hooguit was het antwoordt. Dat gezicht als ik zeg: tot eind januari, daar moest ik wel om lachen. En mn dochter had ook wel een 'leuke' opmerking toen we vertelden dat er een broertje of zusje zou komen: mam, als het weer een jongen is ga ik écht huilen!
Leuke he :x Vriendin van mij zegd dat dus ook iedere keer als ze me ziet. Kon het niet laten om op mijn fb te zetten dat ik bij de vk zelf eens op de weegschaal ben gaan staan en in 32 weken pas 7 kilo aan ben gekomen. Geloof niet dat ze dat erg leuk vond aangezien zij na 2 jaar nog niet alles er af heeft. zwangernm5: ik kan me je dochter enorm goed voorstellen hoor. Zou ook janken hahaha
Eentje van mezelf Ik belde naar de thuiszorg omdat ik het intakegesprek moest verzetten dus we zijn aan het afronden en zegt de aardige, behulpzame mevrouw: ok, bedankt, ik wens u nog een fijne zwangerschap! Ik in vol enthousiasme: ja bedankt, hetzelfde!! Na het ophangen constateer ik pas dat ze me niet een fijne dag toewenste :S oeps!
hemeltje haha. hier wel een opmerkelijke, tis de 2e keer deze week dat iemand naar mij toeloopt en zegt, ooo wat leuk, je krijgt een jongen he. Dat zie ik meteen. Huh, knap vanaf de buitenkant. De eerste keer was een volslagen onbekende in een winkel en de 2e keer een achterbuurvrouw, die ik alleen in het voorbijgaan zie.
Geweldig dit topic!!! Mijn schoonzus is zwanger na 8 jaar heeeeeel veel ellende, mk en verdriet! Geweldig nieuws. Mijn schoonmoeder wil mij in dit verhaal niet achterstellen, maar wilde me wel iets duidelijk maken. "Jij bent gewoon zwanger. Bij jou is het een gezonde ziekte, maar bij haaaaaaar..." Ik heb haar onderbroken en gevraagd of mijn schoonzus soms binnenstebuiten zwanger is! Ze moest hier gelukkig om lachen. Ik snapte natuuuurlijk wat ze bedoelde. Het is een mega wonder dat zij nu een kindje mogen krijgen en ik heb op de tocht gestaan. Het kwam er zo heerlijk krom uit! Tsja jordanees he!
Ik had van mijn moeder een heerlijke verwenmiddag bij de kapper gekregen, 4 weken nadat ik bevallen was. Zij zou oppassen dus ik kon even heerlijk gaan genieten bij de kapper. Al mijn zwangerschapskilos waren er al af... Vraagt de kapster aan mij: moet je niet werken vandaag..? Dus ik nee, ik heb zwangerschapsverlof, vraagt zij: oh wanneer ben je uitgerekend dan? 😳. Ik had geen buik niks!
Vd week zei iemand die ik heel oppervlakkig ken: Heb je een ongelukje gehad? Je airbag staat uit!!! Ik kende hem nog niet en vond hem wel grappig!
Oh my, wat een humor. Typisch zo'n opmerking van iemand die een grapje kentvoor de situatie 'zwangere vrouw' en dat zijn hele leven blijft herhalen. Ik heb zo'n neef met dit soort teksten. Gruwel...
Mijn schoonmoeder vroeg vorige week hoe het ging met de zwangerschap waarop ik anteoorde dat ik het wat rustiger aan moet doen omdat mijn bloeddruk aan de lage kant is dus veel hoofdpijn, moe en duizelig. Krijg ik terug, tja je hebt er zelf voor gekozen en dus niet klagen maar dragen!!! ik klaag dus ook echt maar ze vraagt het toch?!? Oh en gister op het voetbalveld (gaan altijd kijken) eten we vaak een patatjr. Kreeg nu ineens te horen dat ik dat niet mocht eten want dan word je NOG dikker......zucht.
Ik heb altijd verkondigd dat ik graag vijf à zes jaar wilde tussen nummer één en nummer twee. Toen ik vorige week mn moeder vertelde dat er (per ongeluk) toch snel een tweede zit aan te komen was haar antwoord: 'Hoe kan dit nu?' Waarop ik antwoordde 'jah mams, dat moet ik nu toch niet uitleggen he' en zei antwoordde 'jawel, dit kan toch niet, ik snap niet hoe dit gebeurd is'. En dit wetende dat ze er zelf ook twee op de wereld heeft gezet haha
Mijn zoontje van 7 zei nadat ik vroeg willen jullie morgen mee naar het ziekenhuis gaan ze in mama's buik kijken. JA GAAF (had ik niet verwacht zon enthousiasme) gaan ze dan jou buik lekker open snijden. ( toen begreep ik zijn enthousiasme) Whahaha
Manlief die vertelde aan de kraamvisite hoe de bevalling ging (stortbevalling)..... het was ploep en ze was er al
hier op het werk, (door een collega die bijna nooit iets tegen me zegt, en als ie wat zegt eerder negatief dan positief) : Tjee je hebt het goed zeker? je word wel (met arm gebaren breed) dus ik zeg; Joh? ik ben misschien zwanger? o.0 die kop! tjee wat heb ik gelachen, en collega's met mij hij bood meteen zn excusses aan en feliciteerde me dat vond ik toch wel ff een mooi momentje