Hier was ze aan het spelen in de kamer. Zegt ze ineens: Ooh My God!! whaha echt te grappig als die kleintjes dat zeggen. Vanmorgen was ik me aan het aankleden en ze speelde om me heen. Blijkbaar zag ze me van de achterkant toen ik mijn string aandeed. Ze riep: "Aaaah, ooh mama!" Dus ik zeg: "Wat is er schat?" "Die gaat tussen je billen!!! Dat is eigenlijk wel gek! hihi"
Het was koud ´s morgens dus ik deed kleine zus een mutsje op. Kijkt ze heel geïnteresseerd, ´Mama, M heeft een hoed op, M een eikel!´ (oma had haar geleerd dat een eikel een hoed heeft...) En toen ik 's morgens mijn bh aan deed, 'mama tieten weg! O, mama bowsten weg!'
Dochter is een kleurplaat aan het maken. Mama, welke kleur moeten de hoppen van het paard? -De hoppen? Ja (wijst de hoeven aan) van 'hop hop hop, paardje in galop'. Moet altijd zo lachen om die zelfverzonnen woorden. De placemats heeft ze ooit een keer 'tafeldekkers' genoemd en die noemen we nu nog steeds zo.
Mijn dochtertje 19 maanden vindt bananen zo lekker lopen we in de winkel roept ze heel hard haiiiii balaan. super dit hahah al die uitspraken
Gisteren het nieuwe lespakket in de kast gelegd. D. staat er bij te kijken en ziet dat er nog 4lesboeken zijn (nr 1 lag al in de kamer) "YES!!! Nu kan ik nog heeeeeeeel veel leren!"
Onze dochter (19 maanden) zag dat er een kindje in de kribbe een ander kindje probeerde bijten waarop ze tegen dat kindje zei "nee, niet andere kindjes opeten, niet lekker"
Ik had vanmiddag op de slaapkamer van mijn dochter een klein kerstboompje opgezet. Toen ik klaar was zegt ze vanuit het niets: toer mama! Ze vond het stoer dat ze zelf een kerstboompje heeft!
Zegt mijn dochter ineens tijdens het koken: 'Waarom gaat de banaan naar de dokter?? Hij zit niet goed in de schil!' Haha, nou je kon me opvegen! Geweldig!
Volgens Noa heeft ze van sinterklaas strijkijzer kralen gekregen (strijkkralen) en een barbiepop papa (ken). En als ik haar verbeter met woorden dan zegt ze mama weet er ook niets van.
Ik schonk vanochtend melk in en zei voor de gein: zo, melk voor elk. Sven: Neehee, die is voor mij, niet voor ellik. En zojuist iets met hamertje tik gemaakt voor mij. Zegt ie: Voor jou, je bent een supermama. *smelt*
papa is weg, zegt Milan 2 jaar ooh zeg ik, die is plassen. oke dan pak ik nu snel snoepjes wat dan ziet hij het niet. (ik zat naast hem ´hihihi) mama dit is een kleren pak (zwarte piet pak)
Ik had chocolademousse als toetje;'Wil je chocolademousse proeven?' Dochter;'Nee, poepmousse niet lekker!' Poepmousse En vanmorgen vroeg ik;'Zullen we je gaan verschonen?' Dochter;'Slim idee!' Dat is echt haar nieuwe favoriet, zegt ze bij alles
dochter (3) doet iets geks en tante zegt als grapje "wat ben je toch een klein sukkeltje he" "nee tante kim, ik ben een grote sukkeltje!"
Vanochtend tijdens het aankleden riep mn dochter ineens heel luid en (voor mij) volkomen zonder aanleiding "ik ben geen knoflook, ik ben een gele paprika" . Er zal vast een hele diepe, filosofische gedachte achter gezeten hebben, maar mama kwam in ieder geval niet meer bij van het lachen.