Iemand leuk idee voor meisje van bijna vier jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jatobe, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Wij krijgen altijd een leuk kadootje voor de kerst van vrienden vanuit Australie. Voor dit jaar heb ik echt geen idee wat we voor hun dochter kunnen sturen. Ze is 3.8 jaar. Wij hebben een zoontje en er zijn ook alleen maar neefjes in onze familie, vandaar dat we het niet zo goed weten hihi.;) We willen het graag door de brievenbus versturen, want pakketten versturen naar Australie is nogal prijzig. IEmand een leuk idee? Ik dacht eventueel aan een verkleed-setje, van een prinses oid? :)

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    up: iemand een leuk cadeau ideetje??

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Je hebt bij bart smit en bij sommige boekenwinkels allemaal spullen van style prinsses. Dat is erg leuk spul. Een beetje de jonge versie van top model.
    Verkleedkleding is ook altijd leuk. Verder misschien een leuk knutselboek oid?

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ik ga even online kijken, dank je!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    een roodkapje jurk van de efteling :) ! Pyamaatje... érg leuk.. oh wacht.. misschien wat te warm...maar als verkleedkleding ook leuk :)

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
  7. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Mijn dochter van bijna vier houdt ook erg van verkleden, volgens mij is dat altijd goed. Of knutselspulletjes. Misschien is het leuk iets op te sturen wat ze daar niet hebben of typisch Nederlands is. Ik weet niet of ze Nederlands praten, maar dan zou een voorleesboek iets kunen zijn.

8. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Deze site verzend volgens mij niet naar Australie......

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ja, de man is Nederlands zeg maar, hij is geemigreerd. Maar hij heeft de taal bij zijn dochtertje een beetje laten versloffen en gaf laatst aan dat hij haar eigenlijk niet specifiek NL meer leert en de voertaal engels is geworden. Wel jammer, maar ja, ieder zijn ding....

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Prinsessenjurk, kleurboek, viltstiften, kwartetspel, stickers.

Deel Deze Pagina