Gisteren was Giovanna iets aan het eten, maar ze was zo aan het smekken. Ik zeg dus Giovanna wil je niet zo smekken. Zegt ze, Mama ik doe niet smekken, ik doe smullen! Hihi ik vond hem zo leuk..
ooh dat is wel heel raar denk dat ik ook ff kippevel zou krijgen als mijn zoon zoiets zou zeggen uit het niks.
Ik; 'wat heb je vandaag bij oma gegeten?' Bubbeltje; 'ma... ca...' Ik; 'maccaroni..??' Bubbeltje; 'goed zo mama!'
Ja, ik had ook kippenvel hoor! Vandaag (bij het zien van een bruidspaar) vroeg mijn peuter of ik wel met hem wilde trouwen! Natuurlijk wil ik dat Of ik dan ook een jurkje aan had...dan kon ik mooi dansen Lufjoe kleine lieve man!
Tijdens het eten vandaag zegt Tristan: 'mama volgens mij zit er een baby in je borsten, ze zijn zo dik'! In de badkamer gaat hij op de weegschaal staan en vraagt; 'mama, hoe lang ben ik'?
Vanmorgen was Vinn zij handjes aan het bekijken (dan lijkt het net of hij aan het bidden is). Dewi zegt "mama, wat is Vinn aan het doen". Ik zeg "hij denkt zeker, hey zijn dat mijn handjes" waarop Dewi weer reageerd... "Nee mama, dat zijn jouw handjes daar zijn de handjes van Vinn en dat zijn mijn handjes" .
Vandaag kreeg ik een grote knuffel van mn dochtertje met de opmerking: mama ik vin jou vet koe!! nou bedankt hoor schat Maar wat ze eigenlijk bedoelde (volgens mn nichtje) was 'vet cool'8)
Erik gisteren vlak voor het eten : Ik wil geen spaghetti! Dat lust ik niet! En als ik moet eten loop ik weg.........naar opa en oma Ik : Misschien eten hun ook wel spaghetti Erik : Nee hoor, opa en oma eten alleen lekkere koekjes ( zal het eens navragen )
Wat een prachtige uitspraken. Kan niet wachten tot het zover is. Noor is een pittig kind en snapt al veel, dus wij zeggen regelmatig 'wijsneus'. Dan wijst ze haar neus aan. Ik moet er altijd erg om lachen. Oh en dan nog een die ik met jullie wilde delen. Is van mijn broer, hij is verstandelijk gehandicapt. Dus is qua mentale leeftijd een stuk jonger. Hij zegt altijd: "De wedstrijd is pas afgelopen als de scheidsrechter op zijn laatste fluitje heeft geblazen" Ok, tis wel geen peuter uitspraak, maar ik lig altijd in een deuk als hij weer van dat soort dingen zegt. Ik blijf lekker meelezen, dus kom maar op!!
Whahaha, wat een leuke uitspraken weer "Vet koe" die is echt "Vet cool" En opas en omas die alleen lekkere koekjes eten, hahaha Daar wil ik ook wel eten @ Elmo, je hebt gelijk. Sinds dit topic let ik heel bewust op wat Wesley allemaal zegt en eigenlijk heeft hij elke dag wel wat grappigs! @ Daan, die van jou broertje is ook echt leuk "zijn laatste fluitje" haha Van de week was ik de was aan het opvouwen en Wesley kan dan altijd zo goed helpen :S je raakt dan van de regen in de drup haha Dus ik was sokken bij elkaar aan het zoeken en toen zei hij "goed zo mama, grote jongen" whaha Ik hoor mezelf zo terug de hele dag! Toen ik zei "mama is toch geen jongen, mama is een meisje" zei hij "nee, mama Layla" hahaha Zojuist hoorde ik dat mijn man thuis Wesley naar bed deed na een nacht van overgeven en ziekjes zijn. Dus mijn man zegt "ik zal jou lekker instoppen" waarop Wesley zegt "goed idee"
mijn dochtertje gaat nu alles nazeggen, ook namen, alleen gaat de uitspraak nog erg vaak mis zo is nick - pik en papa werkt samen met nick dus als ze samen in de auto aankomen zegt ze " is papa en pik"
Hahahaha @ Dana, Pik grappig! Wesley kan erg goed praten maar Mickey Mouse is ook Pikkie Mouse en Vinnie, het hondje van het zandkasteel is Piemie
Onze dochter heeft de kerststal van Little People gekregen. Ik liet zien dat op de pampers ook de poppetjes van Little People staan. Mijn dochter, die Lilly heet, verbeterde me snel: nee mama, heet Lilly People!
Bij mij is de keuken een verboden gebied voor de jongste 3 ivm koken etc. En voor de duidelijkheid, mijn moeder is zeer slechthorend, in principe bijna doof. Ik was in de keuken aan het koken en ik laat dan altijd alle deuren open ,zodat ik ze in de gaten kan houden. Amy was in een treiterbui en kwam elke keer de keuken in, dus ik elke waarschuwen:"Amy de keuken uit! ...Amy naar binnen! AMYYYYYYYYYY DE KEUKEN UITTTT..." AMY BEN JE DOOF????!!! Krijg ik van Amy een bijdehand antwoord terug:"Nee, oma is doof!"
Hahahaha.... Oma is doof Zo vroeg mijn nichtje toen ze een jaaf of 2/3 was een keer aan een moeder van een heel druk kindje in de winkel of het kindje misschien ADHD had? (het hondje van haar tante had dat nl. dus ze dacht, druk=ADHD)