Niet alleen borsten.... Laatst had mijn vriend een (behoorlijk grote) knuffelbeer vast. Onze dochter bekijkt de staart van het beest aandachtig en zegt.. 'Hey.. Beer heeft piemel..!!'.
Mijn dochtertje was het laatst niet met me eens: Mama, vin nie leuk van jou, is nie aardig! kom ma naar de gang!
@Jessy77: dat doet Thijmen ook als ie vindt dat ik iets 'fout' heb gedaan! "Ga maar naar de gang mama" en dan snel de deur dicht doen!
Ze noemen dingen soms raar idd Hier zijn poffertjes steevast koffertjes... En boterhammen zijn heel lang toterhammen geweest. En piemel was miemel
Ik was al een paar dagen mijn telefoon kwijt, had me echt een ongeluk gezocht naar dat ding. Toen ik met mijn dochter in de dierentuin liep zei ze ineens "zooo, even bellen hoor" en haalt met een groots gebaar mijn telefoon uit haar jaszak, hahaha!!
moest je toen lachen of was je een beetje boos? Hier vind ik de hele tijd speeltjes van de creche in zijn broekzak Alles wat er enigszins in past doet ie daar in!
Die is wel erg grappig! Als je hier trouwens vraagt waar kabouter plop woont dan zegt ie altijd "in plopsaland"... maar daar zijn we nog nooit geweest en we hebben het er ook bijna nooit over... dus hoe hij daar aan komt!
hier zit iedereen zich af te vragen telkens wat ze bedoelt als ze het heeft over haar 'pannekoek' ---> pyamabroek.... en tijdens de kraamweek met de kraamverzorgster, werd de kraamverzorgster iedere dag uitgezwaaid met: 'Nou Akka werken!' We hebben het maar zo gelaten... 'ja, nu gaat Anca werken...' - tot morgen... en smorgens was het dan heel enthousiast: 'Is ze weer!!'
Ik zit met tranen in mijn ogen de berichtjes te lezen. Wat geweldig die uitspraken. Hier nog een paar... Mijn dochter mocht de televisie boven aan doen. Het lukte niet, want die tv heeft een drukknop i.pv een tiptoets zegt ze:"Mama de batterijen zijn op" O ja.... als we iets niet kunnen vinden of er is iets weg zegt ze: "heeft Swieber gestolen" 8) pinquin= mingming komkommer= komkomkommertje
Proberen jullie kindjes ook lollig te doen? Thijmen doet dat soms door dingen bewust anders te noemen (en dan de grootste lol te hebben)
Moest trouwens gister ook heel erg lachen. Hij heeft een carsboekje met allemaal autootjes erin die je kunt verzamelen. Er staan ook plaatjes in uit de film en zo. Ging ie proberen het te 'Lezen'... Hij dus op zo'n leesstem: cars (alle autos uit cars heten cars bij thijmen) ging naar de sprinkeltjes... Echt ik lag dubbel. Hij vond dat de autootjes in het stadion op sprinkeltjes leken
Leuk topic! Mijn zoon vroeg vorig jaar toen het zo gesneeuwd haden zijn vader de auto aan het schoonkrabben was of hij de auto ging scheren Hij zegt over zijn zusje dat ze een meisjespiemel heeft.
Dit is geweldig.. Even bellen hoor... Yep, hier ook zo een. En vandaag had ze weer iets. We zaten samen op de fiets. 'Mama, kabouter Plop zingen!'. Dus ik begon heel enthousiast.. Zegt ze; 'papa thuis kabouter Plop zingen. Mama kan niet zingen. Papa kan wel zingen..'. . Van je dochter moet je het hebben..
Vorig jaar ging ik zgn met mijn zoontje een beetje ochtendgymnastiek doen; met de benen in de lucht fietsen. Zoonlief was het al gauw zat: 'zo, ik heb een lekke band' (2,5 jaar)
mama: "ga je straks thuis even mee boodschappen doen?" AS: "dat kan helemaal niet mama!" .. uh? .. AS: "dat doe je in de supermarkt!"
Oww...die van mij is ook werkelijk een spraakwater hoor! Masgraaien (grasmaaien) Nottebel (snottebel) oh, en vorig jaar winter: Mamaaaa.....ik kan lekker met mijn noenen in de neeuw Ook zegt ik: ik kan praten en Stijn kan vertellen, Tijn (die s is nog lastig) moet eerst nog een beetje groter groeien, he mam?! Dat vind ik altijd zo mooi he, he mam, ja toch pap..die bevestiging vragen.