pas geleden had Thijmen over Sinterklaas nagedacht en blijkbaar met zijn vriendje op de creche over gesproken. Hij vertelde namelijk dat Josh (zijn vriendje) geen sinterklaas had, maar een prinses....???! (huh?)
Mijn dochter is druk bezig met zindelijk worden. En tegenwoordig gaan mama en papa dus ook onder luid applaus plassen (want tja, dat doen we bij haar ook) en staat ze bij de wc "goed zo mama, goed gedaan hoor"
Hier zegt Ruben bij een poging zindelijk te maken....POGING!...en het gaat mis: geeft niet he mama, mama kan wassen...he mam Neuhhh..geeft niet, je hebt straks geen broek meer in je kast!
Onze dochter is afgelopen zondag 2 geworden...Helemaal onder de indruk van alles kwam ze de woonkamer in ...Ze zag de cadeau's en riep heel hard,Piiiiieeeeeeeeeeeeeet!! Euhmm nee schat jij bent jarig vandaag haha
Hahahahaha, echt leuk al die reacties van kinderen Je verjaardag rond de feestdagen is ook wel verwarrend natuurlijk
Hier een uitspraak die ik van een kennis hoorde. Ze liep buiten met haar dochtertje van 7 weken en had een jasje aan met van die oortjes erop. Op een gegeven moment kwam er een klein jongetje op haar afgelopen, kijkt in de kinderwagen en roept naar z'n moeder; "Mama, mama, kijk!! Een konijn!!!" Geweldig toch!
vandaag lag mijn zoontje op zijn buik in de box wat te spelen. Komt grote zus voorbij en slaat hem op z'n billen en zegt met een lach op dr gezicht: 'Lekker kontje!' geen idee waar ze dat van heeft haha.
Hier een kleine smurf van 18 maanden die net een woordje of 40 kan zeggen. Gisteren kwam ik in de badkamer waar een kwartiertje daarvoor hubbie net ff lekker op toilet had gezeten: "papa baaahhhh!!!" .
Hahahah...papa tinkt, zegt Ruben dan (papa stinkt). Ruben vanmiddag, toen hij op de grond wat met de hond aan het spelen was: Guusje heeft priktenen (haar nagels prikte denk ik wat).
peter (mn man) zat laatst achter zijn laptop. Layla trekt zn broek zover als ze kan naar beneden en zn shirt omhoog en zegt "papa grote billen" Diezelfde dag zei peter Layla gaat s-s-slapen Zei antwoorden s-s-wakker! whahahaha
Geweldig! Wat ik ook zo mooi vind, werkwoorden in de verkeerde vorm gebruiken. Daar krijg je soms ook de meest hilarische uitspraken door!
Ik merk nu dat hij er elke dag wel 1 heeft: Vanmiddag gaan bloedprikken. Hij had een zalfje gekregen tegen de pijn van het prikje + een mooie plakker er overheen... Hij wordt geprikt, kijkt ernaar met hele grote ogen (knijpt wel bijna het buisje fijn wat hij vast mocht houden) maar geeft geen kik. Buisje wordt verwisseld...nog geen kik. Terug in de wachtkamer begint hij aan zijn rozijntjes en zegt: Ik ben een super kanjer
leuke uitspraken!!!!!!!!!!!!!!!! ja elke dag wel weer 1 geweldig is dat!!!!!!!!!!! afgelopen zomer zaten we met een aantal mensen in de tuin, vliegt er een vliegtuig schreeuwt jelle "hallo mallood" (hij bedoelt hallo piloot) haha
Nathan kan tegenwoordig scheel kijken. Zegt hij net ( terwijl hij aan het scheel kijken is ) 'AAAAAH, ik zie 2 mama's !!!! '
Toen mijn oudste een jaar of 2 was kwam madam zoals de meeste in de peuterpubertijd. Ze was al dagen vervelend aan het doen en weer was het raak die ochtend.Moest haar aankleden maar ze zat lekker dwars te doen waarop ik dus tegen haar zeg:"als je zo door gaat zet ik je op internet hoor." Waarop zij mij droog aan zat te kijken en zei:"maar mama dat kan helemaal niet want ik pas niet op de computer." Daar sta je dan met een mond vol tanden en bijna de tranen in je ogen van het lachen.
Heb ook wel een paar leuke uitspraken. Zij heeft 1 keer in het bos achter een boompje mogen plassen. Ze was NET zindelijk en moest IN het bos plassen dus ja, dan maar voor een keertje achter een boom. Maar van de week moest zij, op de terugweg van het boodschappen doen, ook plassen. ´´Mama, ikke moet in de boom plassen´´ Of deze Een leidster op kdv geeft haar babytje borstvoeding in de groep dus naar aanleiding daarvan : ''Mama, ik moet uit de borst drinken''. ''Nee schat dat is voor baby's'' ''Nee daar zit melk in''!! Even een stilte.....''Ohhh nee er zit chocomelk in'' ''Mama, heeft Sinterklaas een pienol'' ''Gossiemeine, waar is de baby nou'' (haha en dan hoor je precies jezelf, ik zeg ook wel eens gossiemeine) '' Kom, we gaan bij oma een bakkie doen'' Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan.