Hier ook een slimmerd, bij het naar bed gaan vragen we welk liedje we moeten zingen en waar komt ie mee: we moeten alle liedjes zingen... En hij kreeg vandaag een werkbankje voor zijn verjaardag, daar zat volgens Thijmen een timmer bij... is natuurlijk ook logischer dan een hamer want je timmert er immers mee
hahahhaha ik lach me steeds rot om de uitspraken die alle kinderen doen Wij gingen na het eten naar de bedden zaak om "het grote bed"voor onze dochter op te halen. Met de aanhanger op pad en toen ze vol verwondering had gekeken hoe wij de boel in de aanhanger legden en we weer in de auto zaten en langs Ikea reden zag ze net zo'n auto als wij hebben met zo'n zelfde soort aanhanger en ze riep "kijk papa en mama, die auto heeft net zo'n slaaphanger als wij!"
Van de week nam dochterlief mij mooi in de maling. Mama, wat doet een auto? Uhm... Broembroem? Neehee! Toettoet dan? Nee mama, een auto doet autorijden! En later was er een vriend van mijn man hier. Hij komt meestal savonds, dus Zoë kent hem niet zo heel goed. Dus ze zegt, kom, we gaan naar Tony. Ik: nee dat is Bennie. Zoë: oh ja, Bennie de Stier! (Dora). Kon die t mooi mee doen.
hahaha, zelf onze zoon van 10 heeft onlangs nog iets grappigs gezegd. Ik zat in bad en mijn zwangere buik lekker onder water, zegt hij: mama, zou je dat wel doen? Ik denk niet dat dat goed is voor de baby..."... ik stomverbaasd: "wat bedoel je?" zegt hij: " wel als je buiknavel onder water ligt, dan kan de kleine toch niet ademen..." duh, ik heb tranen gelacht
Thijmen wou onlangs een leeuw zijn (ik weet het, niet echt een uitspraak Maar wel een uiting van zijn creativiteit ):
mijn moeder zei van de week ik weet niet meer waar het precies meer over ging "rolletje rot drop " ook om mijn dochter de R te laten uitspreken. ze maakte er dus van "rot op met je drop " we wisten niet wat we hoorde !
Whahahahahaah rot op met je drop! Ik zeg net tegen Ruben: Niet stuk maken he! Zegt ie direct er achteraan (alsof hij wist dat ik dat ging zeggen): Doe'k niet! Als Stijn huilt: Aaaahhh.wat is er schatje whahahahah Die fantasie van dat jochie! Hij zit 9 van de 10 keer op een boot, is een draak...heeft een touw (waar de hond dan denkbeeldig aan vast zit)...en ga zo maar door. Hilarisch!
Rosao.. hihi een leeuw, als je even niet oplet Wat grappig zijn die kids soms! Sasha gaf me net een aai over mijn wang, terwijl ze met d'r eigen wang tegen mijn andere wang aanzat, zegt ze: Hmmmm, lievie.
Vanmiddag was mijn zoon aan het plakken met stickers in een boek. het lukte niet echt en ineens hoor ik naast mij: k*t. ik zei wat zei jij daar? Nou K*t mama. Ik denk: ik mag wel eens gaan oppassen met wat ik zeg als iets niet lukt hahaha. Vanavond onder het eten zegt mijn zoon inene: Allememachtig wat een bord vol haha. Allemachtig zegt mijn vader dus altijd
Mijn dochter trekt nog weleens haar broek verkeerd aan (2 benen in 1 broekspijp bijvoorbeeld, of ze wilt kleren van haar broertje aantrekken) ik zeg dan altijd 'Nee meisje, dat past niet' Nu kun je wel raden wat ze vanmiddag zei toen ik me in een rok van een paar jaar terug probeerde te wurmen..
Hmm, hier ook zo een. Elke keer als ze papa ging 'bellen' met de telefoon zei ze; GVD (alleen dan voluit). Wat blijkt, elke keer als papa's werktelefoon gaat, dan zegt vaderlief ook 'GVD'.. Van wie zou ze het dus hebben. Hier moeten we dus ook echt uitkijken, laatst zei ze zelfs 'droplul'.. En toen oma een keer niet deed wat onze dochter wilde, 'gadsamme oma..!!' @Umm; heerlijk zoals kinderen je lekker met je hoofd op de feiten kunnen drukken..
de mijne is dan nog geen peuter maar heeft wel een hele leuke uitspraak. deze week stond ze voor de kast en zei mama fruit? dus ik doe de koelkast open en zeg jij mag fruit lieverd. staat ze te springen voor de koelkast. JA APPELBOOM APPELBOOM APPELBOOM!! ik vroeg me af wat ze bedoelde want ze kan het woord appel gewoon zeggen. bedoelde ze dus een mandarijn. ze is er ineens zo dol op dat ze elke dag wel 2 of 3 appelbomen eet
Toen er een ambulance voorbij reed: Wij waren daar ook in he mam! Ik: wanneer dan? Hij: toen ik in jouw buik zat Brrrrr *klopt uiteraard wel*
Smurf van 18 maanden staat vol bewondering naar papa te kijken terwijl die staat te plassen. Papa is klaar en de kleine zegt met zijn handpalmen naar boven: "op!" Deze was ook leuk: staat er echt een hele lelijke man achter de balie van een winkel. Mijnheer wijst en roept keihard "Aap!" Mama wist niet hoe snel ze weg moest komen, haha.....
@joyce... oepsie Ik was de hele tijd bang, dat Sasha tegen een donker iemand, zwarte piet zou zeggen Vannacht lag onze kleine draak weer eens bij ons in bed, ik ga plassen, dus ik kom terug, klopt ze met d'r hand op mijn kussen en zegt: hup.