Als iemand tegen Evi zegt "wat zeg je?" zegt zij "of je worst lust!" hahaha, heb ik haar natuurlijk geleerd, maar het is heel grappig als zo'n dreumes dat zegt!
We gingen eens naar zee en er stond nogal veel wind, dus er waren ook golven, en m'n broertje noemde dat "puntwater".
Vroeger had ik een vriendje met wie ik ALTIJD speelde, Jorg. Ik was toen een jaar of 5. Op een dag kwam ik tijdens het buitenspelen naar mijn moeder en vroeg 'mam, mag ik een boterham en een appel?' Dus mijn moeder vroeg 'waarom?' Toen zei ik "omdat Jorg en ik gaan pik likken' , waarmee ik natuurlijk picknicken bedoelde....
mijn broer had vroeger toen hij klein was echt van die witte schapenkrullen. toen mn moeder ooit met mn broers in t zwembad was, zei een mevr tegen mn broer, tjoh wat heb jij een mooie krullen! Begint mn broer te gillen in dat zwembad, ik wil geen *ullen in mn haar ik wil lechte halen! [de r was een moeilijke letter ]
hahaha, ik heb helemaal buikpijn van het lachen. het is inderdaad een heel goed idee om dat soort dingen op te gaan schrijven al je kindje iets leuks zegt. Ik weet nog van mijn broertje dat hij altijd shitlanders zei i.p.v. shetlanders (pony's). En dat ik altijd mijn vader riep met : papa, kim is kakker wil erkuit. (kim is wakker wil er uit) Ja ik had die k goed geleerd. Mijn buurmeisje stoote haar hoofd toen ze nog niet kon praten en zei toen (1 ste woordje) homme homme ( g*dverdomme) in een kamer vol met mensen.
'Mama, als ik later groot ben wil ik ook borstels, maar dan eentje in het midden en niet twee zoals jij' (borsten dus ), die was van ondergetekende hahahaha. Mijn neefje (toen 4) werd wakker, rekt zich uit terwijl hij luid kreunt en zei tegen zijn moeder (mijn zus) 'Mama, wat maak ik gekke geluidjes he als ik wakker wordt'
Haha, nee, van MIJ, Sharon zegt alleen nog maar papa, mama en miauw (elk dier is; Miaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwww). Hihi, zou wat zijn zeg , had ik dr ingeschreven bij Mensa
Ghehehehehe, ik pas toen ik jouw berichtje las dat ik dacht: Hm, ik heb het ook wel een beetje gek op geschreven, whahahahaha. Ach, hebben we weer ff gelachen
Ach weet je wat t is... mijn mannetje komt binnen nu en 5 weken en die kan ook direct lopen heb ik besloten
Mijn moeder vroeg bij de slager wat voor vlees ik (+/- 2 jaar) graag wilde eten die avond waarop ik antwoordde: " BEFLAPJES" De slager kon er wel enorm om lachen, mn moeder stond met haar mond vol tanden. Tja, dat krijg je als er 8 jaar tussen laat zitten mam, dan gaan grote broers kleine zusjes foute dingen leren.. Ook heb ik een geweldig nichtje die met de meest geweldige uitspraken komt: Mijn zus pakt de stofzuiger. Nichtje zegt: Wat ga je doen? Zus: stofzuigen. Nichtje: Moet dat van je man? Zus: Nee... Nichtje: Maar je man is je baas! Nichtje: "In Nederland hebben wij geen honger he? Wij hebben trek!" Wij beamen dit. Een paar uur later, tijdens het tv kijken (zomaar, out of the blue) Maar mensen zeggen wel, dat ze uitgehongerd zijn, want uitgetrekt klinkt niet he?" Nichtje was hier 4 jaar oud. Haar uitspraken zijn er alleen maar leuker op geworden trouwens