We hebben vanaf volgende week , 3 week vakantie. we gaan verder niet op vakantie ... maar dagjes weg... iemand nog ideeen , tips om naar toe tegaan ? in noorden / oosten en midden nederland ? alvast bedankt voor het meedenken liefs trotse mama
Wij gaan over 3 weken naar Burgers Zoo met ons zoontje (hij is dan net anderhalf. Roy vind dieren echt helemaal geweldig, dus ik hoop dat hij dit leuk vind. Voordeel hiervan is dat je ook een ocean en bush en zo hebt. Maakt het net even wat levendiger.
Dierentuin kinderboerderij (noorder dierenpark heeft ook een kinderboerderij). speeltuin met wipkippen, babyschommel, glijbaantje (hier hebben we een hele leuke maar daar heb jij niet zoveel aan. picknicken in het park, andere kinderen kijken vind dochter erg leuk al vanaf dat ze klein was. Zwembad Ballorig speelpardadijs de stad in en dan wat drinken (mijne houdt van shoppen). plopsaland: mogen ze bijna nergens in met deze leeftijd, ik vond het zonde van het geld en wij zijn er niet heen geweest.
hier was de efteling een groot succes, carnaval festival, sprookjesbos, fata morgana. genoeg te zien voor die leeftijd.
Nienoord in Leek, zuiwest Groningen. Grote speeltuin, treinbaan om naar te kijken, en nog wat meer dingen Erg leuk, vooral voor jongere kinderen. Is ook een deel bij wat lijkt op Ballorig
Nienoord Drouwenerzand Noorderdierenpark Apekooi/Ballorig Een keertje lekker zwemmen in Veendam (heeft een leuk kinderbad) of rijden naar het zwembad van Centerparcs in Dalen.
hier zijn wij vrijdag, op aanraden van wat mensen hier, heen geweest enmijn dochter heeft daar echt een fantastische dag gehad
vorig jaar hebben wij ook alleen dagjes weg gedaan. en zijn een dag naar artis geweest was een super succes. apelheul was ook erg leuk. dagje strand hebben we gedaan. ballorig hebben wij hier om de hoek dus ook gedaan. zeeaquarium vissie,s kijken vond hij ook helemaal geweldig. en weet niet precies waar maar de goudvis, is een speel paradijs binnen en buiten. en zo ook in tuitjehoorn de holle bolle boom dat heb je buiten een grote speeltuin binnen een groot gedeelte om te te spelen en een leuk binnen zwembad was ook helemaal geweldig. dit jaar gaan we naar helledoorn hebben ze een heel dreumesdorp en naar plopsaland schijnt ook wel leuk te zijn voor kinderen die groter zijn dan 90 cm en daaronder las ik op de site had je wel dingen dat de ouders mee mogen dus dat zal mij benieuwen. en als het lukt willen we ook naar het sprookjesbos in enkhuizen. hoop dat er wat voor je tussen zit heel veel suc6 en heel veel plezier gewenst. groetjes miranda
Kabouterland in Exloo Sprookjeswereld in Ter Apel Dierentuin. Dierentuin in Nordhorn (DLD) is ook erg leuk. Dagje Drouwenerzand Dagje Appelscha Dagje naar de eilanden Dagje strand? (wat is trouwens een leuke strandplaats in prov Groningen??)
chimpechamp burgers zoo alles4kidz apenheul koningin julianatoren plopsaland (is ff rijden,.....maar echt SUPER) Waar je mijn zoon echt blij mee maakt, is een standje met veel zand en eventueel een klein speeltuintje, schepjes emmertje mee, broodjes en wat te drinken,.........het hoeft niet duur te zijn,....de kids vermaken zich toch wel. In ieder geval veel plezier!!! Land van jan klaasen is ook erg leuk,...maar alleen bij goed weer,...binnen is pas echt iets voor kids vanaf een jaar of 4. De popenkast voorstelling is altijd super!!!