hoi meiden, Aanstaande woensdag zijn mijn man en ik beiden jarig. Nu heb ik al kaartjes voor stevie ann oom samen naartoe te gaan. maar ik zoek er nog iets bij. Hij houdt van: sporten feyenoord chocolade muziek We houden volgende week al een fotoshoot met de kids, dus ik wil ook niets iets met foto's doen..... wie heeft er een leuk idee?
Op chocstar . nl kan je een speciale reep chocola bestellen of een bon waar hij de reep zelf kan uitzoeken. De bon is geweldig verpakt dus ook echt leuk om te geven.
- bungeejump op pier van scheveningen - skydiven in roosendaal deze kadotjes sloegen goed aan bij mn man al moet hij het skydiven nog wel doen maar heb t zelf in Las Vegas gedaan en t is echt heel vet. mits je van adrenaline houdt
mijn man is geopereerd aan zijn rug dus bungee jumpen gaat niet lukken haha. heb ook al zulke leuke dingen gezien maar dat kan dus helemaal niet. workshop is leuk maar duur en moet je altijd bij groep aansluiten
o nee dan kan hij beter niet van een pier afspringen haha. hier zitten leuke dingen tussen: Origineel kado, cadeaus en cadeau tips! Dagje weg cadeaubon en zo zijn er nog weet ik het hoevele site's met kado-ideeen. succes!
Kijken of je deze kunt krijgen: https://www.vakantieveilingen.nl/dagje-weg/voetbaltickets/feyenoord_rotterdam.htm Haha, zit er zelf ook te neuzen.
Wij zijn dit jaar 10 jaar bij elkaar, heb zelf een rong gekregen die ik heel mooi vind. Nou heb ik van het weekend zitten peilen wat mijn man echt heel graag een keer wil doen. Ferrari rijden. Maandag de hele dag vakantieveilingen in de gaten gehouden en om 8 uur had ik een veiling gewonnen voor 35 euro. Man maar vragen wat ik aan het doenw as. Sprong een gat in de lucht toen ik die gewonnen had. Toen mocht hij ook weten wat ik aan het doen was. Hij is er helemaal blij mee. Nou nog een datum prikken.