Kunnen kindjes van 2 jaar goed op Crocs lopen in de zomer? Ik heb ze net in de winkel aangepast maar ik vind dat achter bandje helemaal niet stevig om de hiel zitten?
hmm op het kdv hier zijn ze er helemaal gek van soms denk ik dat alle kindjes die ze passen er op lopen zowel jongetjes als meisjes trouwens.
mijn dochter is wel wat ouder en wilde ze ook graag. Zij moest er echt op leren lopen,bij haar zijn ze eigenlijk gewoon te breed, maar jah broerlief had ze ook en zij wilde ze ook perse. Dus gewoon neppers gedaan voor in de tuin of op de vakantie. Hier is het grote probleem dat ze veel meer er mee val. Dus draagt ze de meeste tijd goeie schoenen. Ik heb nou kleintjes gekregen maat 21, ben benieuwd van de zomer of de kleine er op kan lopen en anders zijn ze allleen leuk voor in de buggy. Terwijl mijn zoontje er prima op kan lopen maar die past ook de meeste schoenen wel, mijn dochter alleen 'dure' smalle modellen. Dus eigenlijk is het een kwestie van uit proberen, maar ja word je ook niet wijzer van.
Dewi is nu anderhalf en ze loopt er goed op. Ik heb ze wel van bij ons uit de winkel (van Haren) en die vindt ik goed zitten. Al laat ik haar er niet te lang op lopen.
Die van mij is 2 en loopt er al sinds algelopen zomer graag op en kan ze zelf ook makkelijk aan en uit doen. Ik loop er zelf ook veel op en ik heb snel pijne voeten maar in crocs niet.
Mijn dochtertje is nu 2 afgelopen zomer heeft ze vaak haar crocs aan gehad ze liep er super op, maar heb het wel afgewisseld met haar gewone zomerschoentjes.
Hier ook een kleintje die met anderhalf in de zomer veel op zijn (spiderman) crocs heeft gelopen , zooooooooo cute!
Mijn moeder is pedicure en zegt dat crocs best goede schoenen zijn als ze ook goed zitten. Maar het beste is ze niet te vaak aan t5e doen, gewoon voor erbij. Jelle heeft er van de zomer veel aan gehad in het zwembadje.Hij had dan meer stevigheid. Hij wilde namelijk steeds in en uit badje, hihi groetjes sjaantje
Ik vind ze bijna nooit goed zitten bij kinderen, net als uggs. Ze lopen er scheef op vaak omdat ze te breed zijn.
Keano heeft er ook al een tijdje nu. Hij stapt er helemaal prima mee. Maar hij draagt ze alleen om thuis te lopen of aan de zee. Als we echt buiten gaan draagt hij zijn gewone schoenen. Het zijn een soort van pantoffeltjes voor hem. Mijn man en ik hebben er zelf ook en we zijn er ook beiden heel content van. Dus ik zie er geen probleem in als ze je kindje goed zitten waarom niet dan!
Bij mijn zoon wel, die vond dat lastig en heeft de bandjes daarom naar voren geklapt dus gebruik ze niet. Mijn dochter heeft ze wel echt nodig anders verliest ze. Die bandjes horen niet strak te zitten, ik heb toen met passen ook lang staan twijfelen.
Mijn dochter heeft een beenlengteverschil, zelfs zij loopt er goed op! En de bandjes zitten er wat losser omheen ja, maar dat is hier geen probleem. Wat wel een probleem is is dat de Crocs fabrikant bijna failliet is