Wij willen binnenkort met onze oudste naar de dino-tentoonstelling gaan in Rotterdam (meneer is dino-crazy) en er dan gelijk een leuk dagje met zijn drieën van maken (onze tweede is net geboren, met alle drukte van dien, dus over een paar weken vinden we het wel leuk om even iets exclusiefs met de oudste te doen). Wie heeft er nog andere tips voor dingen die leuk zijn om in Rotterdam te doen met een energiek mannetje van 2,5? Ik zat zelf te denken aan een ritje met de watertaxi en misschien de pannenkoekenboot of zo, maar ik benieuwd of er andere, leukere ideeën zijn. Oh, en tips voor een leuk kindvriendelijk restaurantje om wat te eten en lunchen zijn ook welkom.
Dierenrijk in net plaswijckpark, een hele kleine dierentuin, met speeltuin en wandelpark, schijnt heel leuk te zijn! Gaan wij ook binnenkort naar toe! DIERENWIJCK - dierentuin en kinderboerderij van Plaswijckpark in Rotterdam - Plaswijckpark
Hmm als ik dat zo zie ben je met die dino-tentoonstelling wel even zoet Wij gaan volgende week denk ik maar. Als het goed is zit er een leuk pannenkoekenrestaurant op de (jaja) pannenkoekstraat Wel even checken.. Ben er al tijd niet geweest. Oh en maritiem museum is erg leuk maar voor alleen professor plons is het beetje duur. Dan zou ik eerder naar het natuurhistorisch gaan. Geen ballenbak in het museum maar wel heel interessant. Of de euromast... En daarna in beide gevallen even spelen in het park
Is voor een kind van twee alleen zo'n tentoonstelling niet al genoeg? Ik zou het geloof ik combineren met eten, maar niet met nog een uitstapje... Dus lekker pannenkoeken (kan natuurlijk op de pannenkoekenboot) of poffertjes eten of desnoods naar de Mac ofzo. Bij de V&D heb je ook een ruimte voor kinderen om te spelen en zit lekker dicht bij het WTC. Professor Plons in het Maritiem Museum is erg leuk. Blijdorp en Plaswijck zijn ook super, maar dat vind ik zelf wel echt daguitstapjes.
Dat denk ik ook wel hoor, maar hij voor het geval we daar toch sneller klaar zijn leek het me leuk om nog iets achter de hand te hebben. Ik kom overigens wel uit de regio, dus de grote attracties, zoals Blijdorp en Plaswijck, ken ik natuurlijk wel. Maar dat vind ik idd meer echte daguitjes. Ik ben nog nooit in het maritiem museum geweest, is dat ook al leuk voor 2,5? Wat is er dan zoal te doen/zien op die leeftijd?
Geen idee hoe leuk het voor een kind van 2,5 is, de oudste van 4 vond het geweldig. Maar was wel ook in de zomer en dan is het dakterras ook open met allerlei dingen, ik weet niet hoe dat in de winter is. Bij het Alexandrium heb je ook een vrij nieuwe binnenspeeltuin: Bungelland. Beetje vergelijkbaar met Ballorig, maar veel schoner ed.
Mja wat ik zei... Alleen het binnendeel van professor plons is net de entree waard kn mijn beleving Zeker met z'n 3-en loopt het bedrag aardig op voor een ballenbakje
Bedoel je de living dinosaurs in rotterdam? Wij zijn daar laatst geweest en ik vond het tegenvallen, duur voor hetgeen dat je kan zien We waren zeker met een uur uit gekeken en hadden toen alles al 3 keer gezien Heel jammer want onze kinderen vinden dinos geweldig en wonen ook nog eens niet in de buurt. Maar dat vroeg je niet Ik heb verder ook geen tips voor je helaas