Ik vond het wel leuk, maar ik vond het juist wel behoorlijk prijzig voor wat je er 'voor krijgt'. Zeker als je met een heel gezin gaat.
Hmm....dus toch niet echt een aanrader?! Ach ja, vandaag zijn we bij de kinderboerderij een paar straten hier vandaan geweest en dat vond ze super. Prima toch?
Als je in Nieuwegein woont ga je toch gewoon met de sneltram? Dan heb je dat probleem niet en het is meteen een hele dag uit voor de kindjes zo
Je kunt parkeren op de Nieuwe Gracht, niet goedkoop, maar vlakbij. Of in de Lange Nieuwstraat, ook vlakbij maar niet goedkoop. Of in de Springweg Garage, maar dat is verder lopen. Het is allemaal wel duur. Sneltram is best een ideetje! Leuk voor de kinderen. Maar dan moet je nog wel verder met de bus of een stuk lopen (buggy mee). Misschien is parkeren in Sterrewijk iets goedkoper en dat kun je wel makkelijk lopen, maar ik weet niet hoe makkelijk je daar een plekje vindt. Oh ja, niet gaan eten in het Centraal Museum. Wij gingen alle 3 met honger weg! (Man, vrouw en kind). Je kunt beter in één van de cafés op het Ledig Erf gaan eten, of in de Twijnstraat. Dat kun je allemaal makkelijk lopen.
Haha, vooral de oudste vindt de tram geweldig. Is het goed te bereiken met de tram dan? Zo diep heb ik mij er nog niet in verdiept namelijk
Thanks! Ga dat even uitzoeken dus hoe ik dan met het OV er heen kan gaan. Zoonlief (en waarschijnlijk dochter nu ook) zullen het geweldig vinden
Van de zomer dagje Irrland ? De boerderij-belevenisoase Geweldig vooral met lekker weer, veel water speeltjes en je kan er bbq.
Het is wel leuk en er is ook een soort speurtocht, die hebben wij vorige keer nog niet eens gedaan. Ik ben alleen met de oudste geweest, dan vind ik het wel te doen. Er zijn alleen leukere dingen, vind ik.
Schateiland Zeumeren is trouwens ook super leuk, net als het Maisdoolhof in Voorthuizen, maar dat laatste alleen in de zomer.
Oei, ik ben altijd jaloers op mama's die in Brabant wonen! Als wij daar hadden gewoond hadden we een abbo op de Efteling genomen en zou ik daar elke week zitten . Maar sorry, aan deze post heb je wsl ik niet zoveel, want ik ken verder weinig in jullie regio en de Efteling kan je zelf ook wel bedenken...
Wij hebben inderdaad een abonnement gehad (woon er ongeveer 20 minuten vandaan), maar je raakt er wel op uitgekeken. Iedere keer hetzelfde. Ik vond het wel fijn om steeds maar even te hoeven gaan: gewoon drie uurtjes Efteling en daarna naar huis i.p.v. een hele dag rondsjouwen (omdat de entree zo duur is en je er zo weinig heen gaat).