Leuke uittips met kinderen van bijna 2 en 6 jaar omgeving de leistert

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MSL12, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bleumke1980

1 mei 2011
    55
    23
    8
  2. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.605
    1.732
    113
    Wij zijn 1x bij de leistert geweest. Er is inderdaad veel te doen. Superleuke binnen- en buitenspeeltuin, dus het is echt niet nodig om een speeltuin buiten het park te zoeken. Een pretpark of dierentuin is misschien wel leuk, of een stadje in de omgeving bezoeken. Maar voor de leistert zelf is dat echt niet nodig:)

MSL12 en JongetjeM vinden dit leuk.
  3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha wij zijn er ook al een paar keer geweest en precies hetzelfde :D
    Komen alleen van het park af voor boodschappen en zelfs dat hoeft eigenlijk niet.

JongetjeM vindt dit leuk.
  4. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

Top deze tips! Wij gaan volgende week! :)

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Wie zijn er nu op de Leistert? Wij zijn er nu.
    Grote camping/vakantiepark hoor. Ik moet even wennen. De zwembadkaartjes verdeling vind ik echt stom. Gelukkig wordt het mooi weer.

Hoe is het outletcentrum in Roermond nu? Is dat erg druk?

Kaartjes voor Toverland hebben we al, Irrland ook leuk voor een 8-jarige?

6. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Irrland is een fantastische grote buiten speeltuin, water, zand, hoge glijbanen, dieren, voor iedereen wat wils! Denk alleen wel aan de mondkapjes vanaf 6 jaar (op site staat denk ik wel waar verplicht en waar niet)

Hoe is de zwembad verdeling in de leistert?

7. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Kunnen we Irrlandkaartjes ook digitaal laten zien ? Of moeten ze echt uitgeprint zijn? (Wij hebben uiteraard geen printer bij ons).

Voor het zwembad op De Leistert moet je om 8:30 of om 14:00 uur in de rij gaan staan, soms ern uur (!). Tijdsloten van 75 minuten. Kaartjes zijn snel op. Zijn hier veel boze mensen om.
    Maar serieus je wekker zetten om zwembadkaartjes te halen, echt niet :).
    Veel mensen zitten er elke keer naast. Mensen halen kaartjes met de passen van de buren enzo die niet gaan zwemmen, om ze dan later te delen met kinderen die ze mee willen nemen. Geen controle oud erop. Dat is jammer.

8. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Wij waren vorig jaar maart ook naar de lijsterd en Toverland geweest...dochter was net 1 jaar.
    We hebben ons prima vermaakt in toverland

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Outlet in Roermond is normaal gesproken retedruk, ik vind het echt vreselijk daar. Al heb ik geen idee hoe het er nu is ivm corona regels enzo.

10. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

Wij hebben door die lange rij voor de zwembad kaartjes ook niet kunnen zwemmen helaas.

Achterop het park, bij de staanplaatsen, is ook een leuke (zand) speeltuin!

Toverland is heel erg leuk en een middagje Valkenburg is ook leuk.

Wij hebben ons vooral prima vermaakt op de camping, zóveel kinderen altijd wel iemand om mee te spelen.

Youtan vindt dit leuk.
  11. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    wij zijn net weer terug! ik vond het ook wel een heel erg groot park/camping wij zijn eerde naar de berenkuil geweest dat was geen hele kleine camping maar toch een stuk knusser. geen persoonlijk gevoel bij met inchecken en uitchecken dat kon ook zonder de receptie. mijn beide dochters vonden de binnenspeeltuin op de plaza erg leuk en de gekleurde speeltuin. verder een keer buiten gezwommen en 2x binnen maar idd erg vervelend om zo sochtends vroeg al in de rij te moeten gaan staan..

we zijn best veel wezen doen uiteindelijk nog, toch naar toverland geweest geen spijt van heel erg leuk! ook naar aardbeienland en dagje valkenburg en even het natuurgebied leudal ingeweest.

12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Daar staan wij. Gelukkig een rij erachter. Veel gegil hoor ‘s avonds.

13. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.605
    1.732
    113
    Oh, das wel balen van de zwembadkaartjes. Wij hebben op 2 campings gestaan. Op beide campings tijdsloten van 2 uur voor het zwembad. Kon je van tevoren reserveren. De kinderen zijn heel vaak wezen zwemmen en de tijdsloten waren bijna nooit volledig volgeboekt. Ik vond het ideaal. Niet uren hangen in het zwembad en een stuk rustiger.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Wij waren er de eerste week van de vakantie zaten in een super mooi luxe huis.
    Zwe.badkaartjes halen om 9u is inderdaad irritant. Wij haalden vaak later op de ochtend kaartjes zodat er geen rij was. Dan konden we vaak kiezen tussen zwemmen om 18u of 20u.
    Qua drukte vond ik het heel goed te doen, maar wij zaten dan ook niet op het canpinggedeelte.
    Als ik een staplek zou hebben bij de zandspeeltuin zou ik persoonlijk gillend gek worden.

Outlet roermond zijn wij geweest. Was het echt super druk. Zou ik niet aanraden..in iedergeval niet zonder mondkapje. Rijen om de winkels in te komen.
    Aanrader vond ik kasteel hoensbroek en naar valkenburg.

Youtan vindt dit leuk.
  15. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    We gaan morgen naar Valkenburg en Margaten, de Amerikaanse begraafplaats. Toch wat meegeven hé als geschiedenisdocent :).
    Volgende week Toverland en Irrland. En Kasteel Hoensbroek lijkt me ook wel wat.

@consider zat je in die huisjes bij De Selva? Die zijn erg mooi!

consider en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  16. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Youtan, ik raad je het outlet echt af. Daar staan elke dag files van Duitsers die komen shoppen. Wil je per se gaan dan zou ik aan de poort staan als het open gaat.

Speeltuin kitskensberg is erg leuk en maar 1.25 euro pp.

Hoe vond je het resort vd beekse bergen? Ik vond het geweldig om de dieren zo vanaf je terras te zien. We zaten aan de serengetti.

Youtan vindt dit leuk.
  17. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Wij gaan zaterdag naar de Leistert. We hebben een staanplaats Vijverberg. Iemand bekend daar? Beetje gunstige ligging? Na het lezen over de reservering van de zwembad tickets hoop ik nog meer op buitenzwemweer. Ik denk dat wij ook geen zin hebben om bijna iedere ochtend in de de rij te gaan staan.

Over naar Toverland hebben we nog steeds twijfels. Maar heb nu via dit topic ook andere tips voorbij zien komen.

Iemand ook al bij Mattel Playcentrum geweest? Hoe gaat het daar met de maatregelen?

Youtan vindt dit leuk.
  18. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    @luca75 Beekse Bergen was heerlijk! Maar wij stonden op de camping, ben wel op het resort geweest, nou ja, overheen gefietst. Heel mooi geworden daar!
    Was vrij relaxed allemaal op de camping, maar slecht sanitair hoor, jammer. We hebben wel 3x kunnen zwemmen.
    Één keer naar de kermis geweest, en snel weer weg. Lijkt wel of ze in Tilburg nog nooit van Corona hebben gehoord.

Vind de Leistert na 4 dagen wel echt top hoor. Moest even wennen aan de grootte. Het voelt CenterParcs achting aan met alle leuke dingen die er te doen zijn. En echt top entertainment voor de kinderen. Mijn dochter is nu net op de leeftijd dat ze zelf aan dingen mee wilt doen. Gisteravond een avondspel, spannend hoor, maar ze vond het top. Dus het is wel erg leuk om te zien dat zij zo geniet hier. Nu is ze met vriendinnen zwemmen. En ik zit bij de caravan. Weer een nieuwe fase....

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Mattel play heb ik gehoord dat het heel goed is, je krijgt tafel toegewezen. Ruimte daar is ook heel ruim opgezet. Uitgang is andere dan ingang.
    Ben er zelf niet geweest, mijn dochters zijn wel bij portal geweest (ligt erlangs).

20. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Ik zal zo eens een rondje gaan fietsen voor je :)

Fiets mee hier is wel echt prettig hoor, het is behoorlijk groot. Ik vind het zelfs al fijn om naar het sanitairgebouw te fietsen.... Noem me maar lui!

Deel Deze Pagina