leuke vaderdag zelfmaak cadeaus :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    nav moederdag cadeaus topic; wie heeft leuke ideeen voor een vaderdagcadeau?door de kids gemaakt?Natuurlijk wil ik graag knip en plak werk (voorwerk) doen,vind ik leuk!maar bedoel dus door de kids geschilderd, of beplakt etc etc..
    misschien dat jullie kids op een kdv zitten en vorig jaar ook iets leuks hebben gemaakt? of zelf leuke ideeen?
    alvast bedankt!

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Heb hier 2 jaar terug een sleutelhanger met een pasfoto gegeven en op de achterkant een lippenstift kus. Wel de kus op papier gemaakt voor het geval het zou mislukken.

Een foto-lijstje verven met een mooie foto erin.

3. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben op het kdv een keer zo'n driehoeks verkeersbord voor in de auto gemaakt met de tekst: stoere papa aan boord.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik denk dat wij iets lekkers van chocolade gaan maken. Bonbons of zo

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb schilderdoek gehaald en zo'n mini ezel..
    dochter zwaar aan het verven geslagen..In het midden een foto geplakt en dat was erg geslaagd..
    Ook een keer een soort van nijntjeboek gemaakt met alles van papa endochter.. foto's en rijm..
    titel.. de allerliefste dat benjij

6. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    dat zijn allemaal al leuke dingen om te maken!

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb vroeger zelf een keer een robotpapa gemaakt van kleine vierkante verpakkingsdoosjes met aluminiumfolie eromheen en een lief gezichtje... uit zijn buik kon je een papiertje rollen met daarop een lief gedichtje.... het klinkt niet als zo,n gezellig leuk kadotje maar dat was het wel..en eigenlijk heel erg eenvoudig om te maken...

gr Jose

Deel Deze Pagina