nav moederdag cadeaus topic; wie heeft leuke ideeen voor een vaderdagcadeau?door de kids gemaakt?Natuurlijk wil ik graag knip en plak werk (voorwerk) doen,vind ik leuk!maar bedoel dus door de kids geschilderd, of beplakt etc etc.. misschien dat jullie kids op een kdv zitten en vorig jaar ook iets leuks hebben gemaakt? of zelf leuke ideeen? alvast bedankt!
Heb hier 2 jaar terug een sleutelhanger met een pasfoto gegeven en op de achterkant een lippenstift kus. Wel de kus op papier gemaakt voor het geval het zou mislukken. Een foto-lijstje verven met een mooie foto erin.
wij hebben op het kdv een keer zo'n driehoeks verkeersbord voor in de auto gemaakt met de tekst: stoere papa aan boord.
ik heb schilderdoek gehaald en zo'n mini ezel.. dochter zwaar aan het verven geslagen..In het midden een foto geplakt en dat was erg geslaagd.. Ook een keer een soort van nijntjeboek gemaakt met alles van papa endochter.. foto's en rijm.. titel.. de allerliefste dat benjij
ik heb vroeger zelf een keer een robotpapa gemaakt van kleine vierkante verpakkingsdoosjes met aluminiumfolie eromheen en een lief gezichtje... uit zijn buik kon je een papiertje rollen met daarop een lief gedichtje.... het klinkt niet als zo,n gezellig leuk kadotje maar dat was het wel..en eigenlijk heel erg eenvoudig om te maken... gr Jose