Hé hé....eindelijk heb ik vandaag de definitieve berekening van de kinderopvang 2009 ontvangen. Ik krijg nog 58 euro van ze tegoed. Het is niet veel, maar toch fijn dat ik niet hoef terug te betalen. Ik denk ik meld het hier even...weet dat er meer meiden op wachten!
ja eindelijk dacht ik ook! krijg 35 euro terug en had niet alles gebruikt dus op de spaar laten staan. dat kan ik dus nu even mmooi gaan gebruiken!!
altijd weer mooi meegenomen!! hier hebben we dit jaar te weinig gekregen tot nu toe, bleek dat we per maand 175 euro meer terug hadden moeten krijgen. erg fijn, ook al binnen 2 weken op de rekening, dus we klagen absoluut niet. (komt trouwens doordat manlief minder is gaan verdienen) groetjes en fijne paasdagen!! joyce
Ik ben eens benieuwd of hoe het er hier voor staat. Manlief regelt dat (een van de weinige administratie onderdelen)!
hier ook nog niet binnen.... net als de aangifte 2010... die wil ik ook graag zsm het bericht van hebben... (maarja dat kan nog even duren, ik weet het)
ohhhhh ik wil ook krijg nog een mooi bedrag van ze. Had ons inkomen iets (lees veel te hoog) doorgegeven.
ff off topic, moet je deze balstingteruggaaf apart invullen en zo ja voor wanneer dan? Misschien raar, maar heb echt geen verstand van de belasting....
Die van 2010 is die al binnen, kan me namelijk niet herinneren dat ik die al binnen heb gebracht. En die teruggaaf van 2009 is dat normaal dat je die zo laat krijgt? Die hebben we namelijk wel ingevuld vorig jaar.
Hier ook nog steeds niet gezien... ben er benieuwd naar. ben bang dat ik terug betalen moet nl en dat is minder leuk. we wachten af...
2010 de definitieve? dat kan nog niet ze beginnen pas is juli (na de aangifte periode) met de def.toeslagen van 2010 te berekenen... en je moet idd eerst een brief e.d. invullen en terugsturen.
Net even in de bus gekeken, maar helaas nog niets. Volgens mij moesten wij iets betalen, maar ben wel benieuwd hoeveel. Gek eigenlijk he, dat het pas zo laat terug komt.