Ik heb twee meiden van 4 en 2 jaar. Aankomend weekend willen we graag wat leuks gaan doen, Plopsaland lijkt me wel leuk, wie is daar wel eens geweest en wat moet ik me er bij voorstellen, lijkt het op Toverland/Efteling, is het geschikt voor kinderen met een jonge leeftijd? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wij zijn door plopsaCoo gelopen, maar dat is echt niet heel leuk ofzo.. superklein trouwens ook. Stomme is dat je voor iedere attractie appart moet betalen. Ook nog eens extra werk en moeite dus... Plus dat je altijd teveel betaald, want je maakt nooit je puntenkaart helemaal leeg. Daarom zijn we er alleen doorheen gelopen. Ik zou liever naar de efteling gaan, kun je tenminste onbezorgd overal in, zonder dat je na hoeft te denken of je er wel of niet in wil en wat dat dan kost.
Milla, ben je al in dat wunderwasserland in Kalkar geweest? Voor kleintjes een geweldig park.. en onbeperkt frietjes en ijsjes
Plopsa Hasselt lijkt me iets te veel op Toverland (daar wonen we in de buurt) en ik heb geen zin om voor iedere atractie apart te betalen, dus ik denk dat we dan toch ergens anders naar toegaan, ik heb even op de site gekeken van wunderland, maar kon niet echt vinden welke atracties ze er hebben. Op dit moment denk ik dat we voor de efteling gaan! (tenzij iemand nog een ander super idee heeft)
Ligt er idd aan welke je wilt gaan Ik ben pasgeleden in plopsaland indoor in hasselt geweest en het viel ons ontzettend tegen Heel erg klein... maar je hoeft niet los voor de attracties te betalen... En mijn zoontje is 3.5 en kon niet in alle attractie's... binnen 15 min hadden we alles gezien en dat hebben we 3 uur volgehouden steeds hetzelfde rondje gelopen en toen zijn we snel weg gegaan.. Het enige leuke was de Bumba show... Plopsaland de Panne vonden we wel erg leuk, niet dat hij overal in kon maar goed dat mag ie in bv de efteling ook niet maar het park was stukken leuker
http://www.rides.nl/parken/attracties/32 hier staan de meeste attracties wel genoemd. Het is echt een park gericht op de kleintjes.. die van mij waren 8 en 10 toen we gingen en ze vonden zich eigenlijk al te groot ervoor
Het échte, gewone plopsaland is echt super! Zeker de moeite om met kleine kinderen naartoe te gaan! Werking is hetzelfde als in een ander pretpark. Groetjes!
wij zijn onlangs naar de julianatoren geweest het is klein maar voor de kids geweldig vonden wij. mijn zoontje kon bijna overal in en wij mochten ook mee. hij heeft daar 3 uur rond gewandelt en kon nergens geen kwaad. hij heeft er de tijd van zijn leven gehad en wij ook natuurlijk dan. is zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar.