Camping Le Serignan plage druk eind augustus?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door miepje77, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Hallo,

Graag zouden we tijdens onze kampeervakantie ook nog een week aan de kust doorbrengen. We denken aan Serignan Plage. Ben alleen erg bang voor het massale en drukke op deze camping. We zijn in de meivakantie wel eens in Serignan plage geweest. Dit was toen goed bevallen. We zaten toen wel in een huisje, en het was nog geen hoogseizoen. Qua drukte was het goed te doen. Weinig animatie, geen drukte/optredens tot midden in de nacht enzo, zwembad ook rustig. Ideaal in onze ogen. Hoe zou dit zijn eind augustus? Iemand ervaring?
    Bedankt alvast.

Groetjes

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn twee keer in het hoogseizoen geweest en vond het zelfs toen niet te druk. Altijd plek bij het zwembad, animatie vinden wij niet zo interessant. Het was er wel, maar ik heb er geen last van gehad. Wij zaten in stacaravan van Rent-a-tent.
    Maar dat is je vraag niet....wij zijn un 2014 weggegaan op 21 augustus en toen was het nog gewoon vol. Daarna begon de laatste vakantieweek voor de laatste regio en werd het steeds minder druk. Ik zou naar de schoolvakanties kijken en dan vanaf de allerlaatste week gaan. Dan heb je nog flink wat gezelligheid, maar wordt het steeds rustiger.
    Voor vragen over Serginan Plage, hoor ik het wel!

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Bedankt voor je reactie! Voor ons hoeft die animatie ook niet zo. Kinderen vermaken zichzelf prima. We zouden vanaf 23-24 augustus willen gaan, en dan tot 2 september. Daarvoor staan we eerst op een andere camping. Vorig jaar hadden we een leuke camping, maar regelmatig overlast van het franse avond animatie programma. Hoe is dit op Serignan Plage in de avond. Zit je te stuiteren voor je tent, of is het rustig op de achtergrond aanwezig?

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Het ligt er een beetje aan waar je zit. Wij hoorden bij de stacaravan ergens ver weg wat. Sommige huisjes stonden vlak achter het podium en dan hoor je het wel goed. Wat had je in gedachten? Een huisje van Yelloh zelf? Of een stacaravan van een bepaalde reisorganisatie of eigen middel?

5. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    We gaan met onze vouwwagen. Geen idee of het kampeerterrein gunstig ligt. En dan liefst het plage gedeelte.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik denk dat het daar wel mee valt. Er zit sowieso nog een heel gedeelte caravans tussen inzet Jardin en Canardiere stuk. Wij zaten tussen het Orpelliere en het Languedoc stuk ( zie kaart op Camping Le Sérignan Plage - Vacances en bord de mer) en dan bij dat huisje met het rode dak en hoorden maar zeer zacht iets van de animatie.

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij zijn er nu 2 keer geweest beiden in hoogseizoen, 3 weken augustus. Ze zaten de afgelopen 2 jaar tot eind september helemaal volgeboekt.
    Volgens mij las ik hier vorige week ook ergens dat ze al volzitten. Gaat heel snel bij deze camping. Zelf hebben we in augustus al geboekt voor aankomende zomer.
    Maar ik vind de camping absoluut niet massaal aanvoelen omdat hij heel ruim is. Maar denk wel dat hij vol zit eind augustus.
    Plage gedeelte vind ik zelf ook het mooiste, dicht bij het strand, en alles goed op loop afstand. Ik vind het camping gedeelte sowieso niet een druk gevoel geven omdat het "los" van de stacaravans/huisjes staat.
    Ik heb ook nooit overlast gehoord van de animatie ouzo. Ze stoppen volgens mij om 23 uur.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik ben er 2 keer laatste weken geweest van de schoolvakantie. Ondanks dat de camping vol zat vond ik helemaal niet dat het heel massaal was. Er was altijd plek bij het zwembad etc

9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Wij zijn vorig jaar in juni geweest en was super! Het was druk maar zeker niet te druk. We gaan nu de laatste week van augustus en de 1e week van september. Hoop dat het dan ongeveer hetzelfde is kwa drukte als in juni. Wat ik erg fijn vond in juni, dat je nog geen oudere kinderen vanaf 5 jaar zag. Nu zal dat de laatste week van aug wel zijn maar de 1e week van sept, ben erg benieuwd!

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat is er mis met kinderen ouder dan 5? ;)

Wij gaan misschien de laatste week van de vakantie, dus van 26 augustus t/m 2 september. Weet nog niet zo goed wat ik wil met de vakantie, misschien ook wel helemaal niet naar Frankrijk ;)

11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Uh niets??

Ik zeg ook kinderen vanaf 5 jaar omdat ze dan leerplichtig zijn. Doel niet per se op kinderen van 5 jaar... Ik heb zelf nog kleine kinderen dus vond het erg fijn dat de meeste kinderen van dezelfde leeftijd zijn:)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha hoe je het omschreef leek het net of je blij was dat er dan weinig kinderen vanaf 5 jaar zouden zijn, alsof daar iets mis mee zou zijn. Terwijl dat niet uitsluit dat er ook jongere kinderen zijn natuurlijk ;). Maar snapte al wel hoe je het bedoelde hoor, vandaar de smiley ;)

Deel Deze Pagina