Turkije - Prijs voor kind van 2 zelfde als voor volwassene?!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Female, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

We willen waarschijnlijk in oktober (weer) naar Turkije op vakantie, en dan all-inclusive (8 dagen).

Voor Celeste hoeven we bijna niks te betalen.
    Maar Kynan is dan 2 jaar en wat ik zo snel zie moeten we voor hem de volle mep betalen, hetzelfde als voor ons :rolleyes:

Voor de vliegreis, ok, hij heeft waarschijnlijk een eigen stoel.
    Maar in het hotel slaapt hij gewoon in een klein bedje bij ons op de kamer, en wat eet een kind van 2, een paar happen... :(

Denk ik onrealistisch?
    Klopt het dat je voor een kindje van 2 dus net zoveel betaald als voor een volwassene?
    Meer mensen hier ervaring mee?

2. bij sommige reisbureaus krijg je kinderkorting bv gobest.
    Maar ik vind de prijzen ook erg hoog :(

3. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Het wisselt per touroperator, bij Hotelplan krijg je best veel kinderkorting en bij Oad ook, wel iets minder, gewoon even goed vergelijken.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

inderdaad bij heel veel reisorganisaties is er ene krotin voor kinderen van 2 tm 6 jaar. vaak moet je ornd de 200 a 300 euro betalen en voor jezelf dan ong 600 euro zal maar zeggen. Dus de helft dan de prijs vaak.

En dan inderdaad een eigen stoel zit er ook bij.

5. Female

Female Niet meer actief

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie antwoorden.
    We hebben onze plannen gewijzigd en helaas gaat Turkije dit jaar niet door.
    We hebben het laten uitrekenen bij d-reizen wat het goedkoopste was en komt samen toch nog op 1250 euro.
    En aangezien we flink zuinig aan moeten doen verder, wordt het dit jaar iets van een midweek ofzo.
    Is ook leuk, maar toch jammer.
    Maar helaas kan niet alles, en deze vakantie houden we gewoon tegoed voor als we wat ruimer zitten!

Deel Deze Pagina