Vakantie in het verschiet?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door jongemoeder, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Hallo,

Hebben jullie ook nog een heerlijke vakantie in t verschiet en waar naar toe?
    Wij gaan 10 november lekker een weekje naar de kempervennen met mijn ouders! heerlijk zwemmen met de kleine...
    Was gewoon benieuwd of er nog meer mensen zijn met een lekkere vakantie in het vooruitzicht.... :D

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    (even offtopic: echt heel leuk, de Kempervennen! Ik woon zelf in Valkenswaard en je kunt hier echt gezellig winkelen, Eindhoven is in de buurt, je bent zo de Belgische grens over en het park is echt heel leuk en mooi! Geniet er van!)

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Wij vertrekken maandag na Bispingen duitsland Cen. Parcs

Heb het er wel aan toe na zo'n heftig jaar..

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij gaan volgende week naar Praag voor een lang weekend :)

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wij gaan 21 dec voor twee weken naar Turkije. Heerlijk kan niet wachten

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik wil eigenlijk wel even lekker weg.

Er komt nog een leuke bonus aan eind van het jaar, dus misschien gaan we wel een weekendje ergens naartoe.

Ik wil het liefst naar Zweden ( naar mijn zusje), alleen moet de hond een jaar van te voren ingeent zijn tegen honddolheid, dus dat kan niet zo snel.

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hé dames!

Hier kan er ook weer naar een vakantie toegeleefd worden! Wij gaan laatste weekeind van november (weer) naar Landal Greenparks! Landal brengt geluk, want de laatste keer dat we daar waren (augustus) ben ik zwanger geraakt! Helaas werd het een MK. En laat het nou zo zijn dat ik uitgerekend dát weekend weer op mijn vruchtbaarst ben! Dat moet dus geluk brengen haha.

P.s een aanrader voor diegene die nog wel weg willen maar nog geen idee waarheen...Probeer eens Berlijn! Ben er pas nog weer geweest en het is echt SUPER! :thumup:

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Na de kerst gaan we een midweek naar Landall, de vossenmeren! Heerlijk! Heb e rnu al zin in! Even lekker relxen, dobberen in het zwembad en winkelen in Eindhoven!

kus miek

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.278
    36.132
    113
    Wij gaan 17 november een midweek naar Rabbithill of Aelderholt, landal dus in elk geval! Helemaal zin in.

Wilde eigenlijk naar Gran Canaria, maar dat zag hubby niet zo zitten met onze kleine driftkikker haha.

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    22 december pakken we het vliegtuig naar Portugal! Gezellig met zijn allen: vader, moeder, broer, zusje, zwager, een vriendin van mijn zus, mijn man, mijn dochter en ik! Mijn man, dochter en ik blijven tot 2 januari.

Mijn ouders hebben van de zomer het familiehuis opgeknapt en daar gaan we nu dus naar toe. Supergezellig gewoon!

Voor ons (mijn man en ik) is het voor het eerst dat we samen echt op vakantie gaan. Normaal gaan we altijd (meestal apart) naar Cuba, naar onze (schoon)familie. Alleen vorig jaar zijn we op en neer naar Frankrijk gegaan, toen mijn zus en zwager trouwden. Verder heeft mijn man nog niets van Europa gezien.

Ik heb er zó veel zin in!

11. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

wij willen in december naar londen gaan.. alleen is best prijzig voor een weekend :| 600 euro incl vlucht en hotel.. maar zonder ontbijt, lunch en diner..

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Wij gaan naar Londen, eind november.
    Lang weekend met de bus.
    Lekker kerstshoppen.

Hope

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Komende maandag gaan wij een weekje naar Wijster in drenthe! Zo'n zin in!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij gaan 19 april een lang weekend naar Texel! Vorig jaar ook geweest (13 april), die zondag was ik precies 4 weken zwanger van Eva, maar dat wist ik toen niet, maar ik had wel een vaag voorgevoel, voelde me anders en ik vond het heel spannend. Ik vind het wel heel bijzonder om er 2 jaar later weer naartoe te gaan, we gaan ook naar hetzelfde vakantiepark. Ben erg benieuwd wat Eva van de zeehonden vindt!

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Edit moderator: Verplaatst naar vakantie.

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Met de kerst. Naar Nederland

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    17 dec met m'n moeder naar Munster naar de kerstmarkt een dag.

Begin Jan naar CP Vossemeren een midweek met ons gezin.

Feb of mrt met m'n moeder,haar vriend, mijn broer en ons gezin naar Landal of zoiets een weekend. Mam betaald :D

18. ducati748

ducati748 Lid

21 jun 2008
    23
    0
    0
    Hallo,

Ook wij mogen nog lekker ff weg.... Gaan 14 november naar Cochem, park van Roompot, voor een week met mijn ouders en bij de kerstdagen voor het eerst vliegen naar Zuid Spanje met ons manneke, heerlijk!

19. hester81

hester81 Lid

19 okt 2008
    63
    0
    6
    Wij gaan 7 november een weekje naar Landal Mont Royal aan de moezel in Duitsland... Heerlijk!

20. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

voor degenen die naar londen willen: het kan best goedkoper. vlieg met easyjet naar luton of gatwick. er zijn leuke hotelletjes voor rond de 60 pond per nacht te vinden (even googlen...)

Deel Deze Pagina