Welk Landal park in Gelderland is het leukst? En dan met name qua zwemmen voor een jonge dame van bijna 8. Het gezelschap is opa en oma en ik, met mijn dochter.
Dat vond ik ook een leuk park. Maar ik kan me hun zwembad niet herinneren. Is al ruim 7 jaar geleden. Stom he?
Het zwembad in Coldenhove is niet zo groot. Maar er is wel een kleine glijbaan, een stroomversnelling, een bubbelgedeelte en een bad om banen te trekken. Voor een achtjarige zeker wel leuk! Hier ook meerdere keren naar de Coldenhove geweest. Maar even verderop, in Hoenderloo, ligt Landal Miggelenberg. Ook een leuk park, daar liggen de huisjes mooier in het bos, de meesten vrijstaand met een stukje tuin/erf eromheen. Ook met een zwembad, bowlingbaan, leuke speeltuin.
Ik heb het als kind op Miggelenberg fantastisch gehad, mooi park in het bos met heuvels, en leuke skelters en fietsen te huur. (Huisnummer 71 is een aanrader! ) Zelf zou ik nu met kinderen eerder voor Coldenhove gaan en anders Rabbit Hill Deze parken hebben namelijk naast speeltuinen en een overdekt zwembad ook een kinderboerderij, Bollo club (kinderclub) met leuke activiteiten en Bollo Speelhuis, fun&entertainmentprogramma ook buiten schoolvakanties, een indoorspeelparadijs, fietsverhuur met o.a. ook skelters en je kunt er ook bowlen - misschien een leuk uitje op een van de vakantiedagen! Het zwembad van Rabbit Hill is volgens mij iets groter / uitgebreider dan dat van Coldenhove en heeft ook eind mei tm eind augustus een buitenbad.
Landal 't Loo is ook erg leuk vind ik. De huisjes zijn netjes, park is mooi (en autovrij), mooi meer waar je in de zomer ook kan zwemmen. Binnen een zwembad, niet heel bijzonder (bubbels, stroomversnellinkje, waterspuiters, een paar matten), maar wel prima. Hier hebben we waterratjes maar die hebben niet zoveel nodig Is ook een kids club, wij zijn een paar weken geleden een weekend geweest, je kon toen koekjes bakken en tokkelen (is vanaf een bepaalde lengte, leeftijd maakt geloof ik niet uit). Familiebingo was hilarisch vond ik zelf Het ligt in de bible belt dus als je wil kan je elke ochtend naar een kerkdienst in de zaal daar Ze hebben ook een soort plaza, die vind ik niet bij elke Landal leuk, hier was die wel gezellig en alles bij elkaar. Omgeving is ook leuk, Hattem is een kwartiertje rijden en echt een leuk stadje. Bakkerijmuseum vonden we/ze erg leuk, vooral de uitleg ('Symboliek in Brood'), wordt gedaan met erg veel humor, is voor groepen maar je kan boven gewoon meekijken . Moet je wel het geluk hebben dat iemand dat heft geboekt geloof ik. Je kan op zaterdag ook je eigen koek bakken. Nederlands Bakkerij Museum Landal Rabbit hill en Coldenhove zijn we ook geweest, was ook prima. Rabbit hill heeft in de zomer een buitenzwembad, dat is wel erg leuk natuurlijk. Maar de plaza's vond ik daar wat rommelig en niet zo gezellig (vooral rabbit hill niet zo gezellig) en niet alles bij elkaar. Ik vond 't Loo veel meer uitstraling hebben.