Mn man en ik willen in juni met ons tweeën een leuke citytrip maken. Even quality time! Maar er is zoveel keus.......london, parijs, Barcelona, praag, budapest..... wat is volgens jou de leukste bestemming en waarom? En wat ik me ook afvraag, in welke stad betaal je niet de hoofdprijs voor uit eten ect?
London, maar ik ben bevooroordeeld omdat ik er woon. Uit eten kan je zo gek maken als je zelf wilt, in een pub kun je voor een £15 prima eten.
Londen heeft ook wel onze grootste voorkeur! Mn man is gek van Engeland, er al zo vaak geweest en ook 2 jr gewoond, maar nog nooit in Londen zelf geweest. Maar je hoort zo vaak van allemaal leuke andere steden, vandaar mijn vraag hier
Ik zelf zou nog heel graag naar Rome en New York willen maar Londen wil ik zeker weten nog een keer heen! Zo leuk daar!
Rome en New York idd, aanraders! Rome was ik eind februari met mijn dochter; te voet is alles goed te doen, ontzettend veel te zien, openbaar vervoer is goed, je kan overal eten&drinken en ik vond het ook niet duur.
Ik kan geen genoeg krijgen van Parijs. Ben er nou 4x geweest en zou er zo weer heen gaan. Stad van de liefde
Heb 14 jaar in Londen gewoond en is inderdaad de moeite waard, maar mijn all time favourite is Rome. Echt adembenemend...
Mijn man en ik gaan 5 dagen naar Rome in september. Mooie cultuur en fantastische eten... en niet onbelangrijk.. heerlijk weertje dan
Rome, absoluut! De mooiste stad in Europa. Adembenemend mooi, sfeervol, lekker eten, gewoon perfect. Praag is ook erg leuk.
Ml en ik gaan voor mijn 30e verjaardag een weekend naar Venetië. Van alle steden die al genoemd zijn zoals Parijs en Barcelona waren wij het meest onder de indruk van Rome.
Istanbul!! Zo'n geweldige stad, echt een metropool, balancerend tussen Oost en West. Ontzettend veel te zien op alle vlakken, en heel betaalbaar.
Ja, moet je doen, Rome is heerlijk. Ik ben niet zo van het heel vaak terug gaan naar dezelfde plaats, maar naar Rome kan ik ieder jaar wel.
Ja, moet je doen, Rome is heerlijk. Ik ben niet zo van het heel vaak terug gaan naar dezelfde plaats, maar naar Rome kan ik ieder jaar wel.
Rome is erg leuk en mooi! Parijs e Barcelona ook leuk. Binnenkort naar Berlijn, ook zin in. Wil graag nognaar New York en Istanbul (is tot nr 1 citytrip verkozen)
Ik ben verliefd geworden op Praag. Wat een geweldige trip was dat. Beter dan al m'n andere stedentrips. Heerlijk gegeten, goedkoop, prachtige dingen gezien en de mensen daar, wat een bijzonder volkje.