wat is de leukste citytrip?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door flipflop, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    Mn man en ik willen in juni met ons tweeën een leuke citytrip maken. Even quality time! Maar er is zoveel keus.......london, parijs, Barcelona, praag, budapest.....
    wat is volgens jou de leukste bestemming en waarom? En wat ik me ook afvraag, in welke stad betaal je niet de hoofdprijs voor uit eten ect?

2. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    London, maar ik ben bevooroordeeld omdat ik er woon.
    Uit eten kan je zo gek maken als je zelf wilt, in een pub kun je voor een £15 prima eten.

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    Londen heeft ook wel onze grootste voorkeur! Mn man is gek van Engeland, er al zo vaak geweest en ook 2 jr gewoond, maar nog nooit in Londen zelf geweest. Maar je hoort zo vaak van allemaal leuke andere steden, vandaar mijn vraag hier :)

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Londen is super. Maar Edinburgh ook. En Oslo ook.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zelf zou nog heel graag naar Rome en New York willen maar Londen wil ik zeker weten nog een keer heen! Zo leuk daar! :)

6. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Barcelona, Rome....Prachtig!!!

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.656
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Rome en New York idd, aanraders!
    Rome was ik eind februari met mijn dochter; te voet is alles goed te doen, ontzettend veel te zien, openbaar vervoer is goed, je kan overal eten&drinken en ik vond het ook niet duur.

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik kan geen genoeg krijgen van Parijs. Ben er nou 4x geweest en zou er zo weer heen gaan. Stad van de liefde :D

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben verliefd op Praag! Zo'n mooi stad en ook helemaal niet duur!
    Rome vind ik ook prachtig!

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Heb 14 jaar in Londen gewoond en is inderdaad de moeite waard, maar mijn all time favourite is Rome. Echt adembenemend...

11. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Praag en Parijs!

12. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Mijn man en ik gaan 5 dagen naar Rome in september. Mooie cultuur en fantastische eten... en niet onbelangrijk.. heerlijk weertje dan

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Rome, absoluut! De mooiste stad in Europa. Adembenemend mooi, sfeervol, lekker eten, gewoon perfect.

Praag is ook erg leuk.

14. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ml en ik gaan voor mijn 30e verjaardag een weekend naar Venetië. Van alle steden die al genoemd zijn zoals Parijs en Barcelona waren wij het meest onder de indruk van Rome.

15. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    rome, daar ga ik me eens in verdiepen! klinkt ook erg aa!nlokkelijk

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Istanbul!! Zo'n geweldige stad, echt een metropool, balancerend tussen Oost en West. Ontzettend veel te zien op alle vlakken, en heel betaalbaar.

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ja, moet je doen, Rome is heerlijk. Ik ben niet zo van het heel vaak terug gaan naar dezelfde plaats, maar naar Rome kan ik ieder jaar wel.

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ja, moet je doen, Rome is heerlijk. Ik ben niet zo van het heel vaak terug gaan naar dezelfde plaats, maar naar Rome kan ik ieder jaar wel.

19. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Rome is erg leuk en mooi! Parijs e Barcelona ook leuk. Binnenkort naar Berlijn, ook zin in. Wil graag nognaar New York en Istanbul (is tot nr 1 citytrip verkozen)

20. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Ik ben verliefd geworden op Praag. Wat een geweldige trip was dat. Beter dan al m'n andere stedentrips. Heerlijk gegeten, goedkoop, prachtige dingen gezien en de mensen daar, wat een bijzonder volkje.

Deel Deze Pagina