In juli willen we nog een midweekje of weekje weg. Niet al te ver (max 5 uur rijden) en niet al te duur. Heb het volgende gevonden: -Camping warsberg -Camping de heldense bossen Limburg -Camping La Forge de Sainte Marie champagne-ardennen Iemand ervaring met deze campings? Andere tips qua campings zijn uiteraard ook welkom!
Camping Petit Suis in de Ardennen is ook een aanrader met kinderen (van alle leeftijden). Heeft alleen geen binnenzwembad, maar top-animatie en mooie omgeving.
wil je echt camping of zoek je een sta-caravan ofzo? Wij hebben op warsberg gestaan - wij in een huisje - ouders op de camping. Leuke animatie voor kleine kinderen (het is tenslotte landal) . De rodelbaan is super. Het bos leuk om te wandelen. De omgeving verder was nogal saai wat ik me herinner. Ik vond het niet héél bijzonder.
Sta caravan of bungalow tent. Dus in de omgeving is niet veel te doen of te zien? We willen een midweek gaan.. Heb ook zitten kijken naar camping Ackersate (veluwe).. daar heb je een bungalow chalet voor nagenoeg dezelfde prijs als in een tent op warsberg. Denk dat Ackersate me dan meer aanspreekt.
Dat ken ik niet - maar op de veluwe is altijd genoeg te doen . Ik lees op zoover overigens nu andere reacties dan onze ervaring over de omgeving- dus misschien zit ik er weer naast en haal ik het door elkaar met een andere camping (ai..- ) -hoewel ik zeker nog de goede camping en rodelbaan voor me zie hihi (en de haarspeldbochten) . Maar ik denk dat ik voor een midweek lekker naar de veluwe zou gaan.