Ibiza

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Semmy1888, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmy1888

Semmy1888 Actief lid

5 jun 2017
    248
    146
    43
    hoi, weet iemand dit?
    Wij gaan binnenkort naar Ibiza en ben eigenlijk van het op locatie kopen van babyvoeding etc. Maar vorig jaar op gran canaria moest ik €45,-!!!! Betalen voor een pak nutrilon voeding. Natuurlijk zat deze in een goud papiertje ingepakt en heeft mijn dochter er extra van genoten enzo maar ik vond het toch wel veel geld.
    Heeft iemand hier ervaring mee op Ibiza? En is daar bijvoorbeeld ook pyamapapje te verkrijgen? Of toch beter een pak pap meenemen?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik ben er geweest toen onze zoon baby was en toen had ik gelukkig de melk mee van thuis. Ze hadden toen alleen nestle en geen nutrilon. Is wel al ruim 6jr geleden.. zwempampers,potje fruit in nood etc hadden ze wel overal in de supermarkten. Wel alles duurder dan thuis..

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik ben vorig jaar een aantal dagen met een vriendin weggeweest (dus zonder kinderen).
    Ik heb alleen snel Nestlé zien staan en geen Nutrilon maar ik moet zeggen dat ik er niet verder naar gekeken heb. Ik was aardig blij om even niet met babyvoeding bezig hoeven te zijn.

Deel Deze Pagina