Hallo, Ik ben nu twee jaar met een vriendin naar Oostenrijk geweest. Skiën is niet mijn ding, te weinig controle teveel snelheid😀 Dus vorig jaar veel gewandeld en ook ff gelanglauft. Nu wil ik graag met man en kids die kant op om hen die mooie wereld te laten zien. De kids zijn 5,8 en 10. Ik wil gewoon wandelen, sleeën, sneeuwpop maken enz? Met vriendin ging ik in een hotel maar nu lijkt een huisje mij praktischer?? Nog tips waar t mooi is? Groeten Tara
Ik ga al jaren op wintersport zonder te skiën of snowboarden. Ik ben niet zo'n held op de ski's en vermaak me ook prima met mooie wandelingen. Ik neem aan dat je gebonden bent aan de schoolvakanties? Wil je in de komende voorjaarsvakantie gaan? Want dan vrees ik dat je veel moeite moet doen om nog een beschikbare accommodatie te vinden. En wil je je kinderen wel laten skiën? Dat zou ik wel doen, ik denk dat het een beetje zielig voor ze is om alle leeftijdsgenootjes op de ski te zien terwijl ze zelf sneeuwpoppen maken Als je de eerste keer betaalbaar naar de sneeuw wil en je kids wil laten kennismaken met skiën dan zou je naar de goedkopere gebieden zoals in Tsjechië kunnen gaan. Bijvoorbeeld een appartement van Landal Marina Lipno. Dan kun je ook een dagje met je kids naar het boomkroonpad, schaatsen, zwemmen, naar het stadje Český Krumlov en rodelen.
Bedankt voor je reactie. Ik ben er eigenlijk niet over uit of ik de kinderen wel/niet wil laten skiën. Ik dacht ik wacht wel af wat ze willen. Als we er langs lopen en ze willen het graag proberen dan kunnen we het altijd daar nog regelen... Het is de bedoeling inderdaad om in de voorjaarsvakantie t gaan😁