Wij willen graag met ons zoontje een midweekje naar centerparcs als wij een jaar getrouwd zijn, Tygo zal dan 6 maanden zijn... Ik ben me nu al aan het orienteren omdat ik wil gaan boeken maar loop toch tegen een paar vraagjes aan: *In de kindercottage zitten babyfaciliteiten; wat is er dan extra bovenop die box, kinderstoel & bedje *Wel park is leuker met de kleine: Het Heiderbosch, Het Meerdal of de Kempervennen?
dat is ge;oof ik alles tenmisnte toen wij zijn geweest hy was toen 5maand wij zijn by hutteheugte geweest maar kempervenne zijn we in decenber geweest toen was ie 9maand en is ook goed bevalle in gewoon economy huisje zat ook alles in
In zo'n kindercottage is bijvoorbeeld ook speelgoed. Mijn broer had ooit zo'n kindercottage, maar was niet tevreden. Dat speelgoed is echt hartstikke smerig, wordt niet echt regelmatig schoongemaakt. Met een baby van 6 maanden maakt het echt niet uit naar welk park je gaat. Ik bedoel, die zet je toch nog niet in de speeltuin neer of doet nog niet mee aan allerlei activiteiten.
vind ze allemaal die je noemt mooi voorAL HEIJDERBOS wij hadde geen speelgoed in kindercotage maar ja baby van 6maand hadde we zelf speelgoed meegenomen