Na de 1e fles meteen naar bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Als jullie kleintjes de eerste fles hebben gehad, gaan ze dan meteen weer naar bed of blijven ze een paar uurtjes uit bed tot ze moe worden.
    En hoe doen jullie dit na de laatste fles? Esmee krijgt de laatste fles om 20 uur en gaat meteen naar bed...

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn kleine man speelt een half uurtje in de box, ik ga dan zelf ontbijten of kolven en daarna slaapt hij 3 uur.

Om 23:00 uur krijgt mijn mannetje nog een fles, dan gaat hij natuurlijk wel meteen weer naar bed!

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik geef de borst maar dat maakt niet zo veel uit (niet bij mijn zoon althans) Als hij sochtends voor 6u voor zn eerste voeding komt leg ik hem meteen weer in bed. Pas na 7.00 is mijn dag begonnen. Overdag mag hij best opblijven en zogauw hij moe is doe ik 'm in bed, soms laat ik hem nog gauw ff drinken maar dat is maar een paar slokjes, savonds drinkt hij rond 22u voor het laatst en gaat dan meteen naar bed.

4. bive

bive Actief lid

26 apr 2007
    177
    0
    0
    Hai,

Kim is bijna zeven maanden en gaat ook nog na de eerste fles van 7.00 uur gelijk naar bed. Zolang ze het blijft pikken, vind ik het heerlijk. Zeker in de weekenden ha ha. Ze slaapt nu alleen niet zo lang meer. Meestal tot half negen/ negen uur.

groetjes

5. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Djaydee gaat na haar 1e fles een half uur nadat ze hem op heeft naar bed. Ze slaapt dan 1,5 tot 2 uur. Na haar papje van 10:30 gaat ze meestal ook even weer terug voor een uurtje en 's middags na haar boterham rond 12:30 ook meestal weer terug voor 1,5 uur. Als ze dan rond 16:45 haar avondeten opheeft gaat ze ook weer voor een uurtje terug, en dan na haar laatste fles tussen 19:00 en 20:00 gaat ze weer naar bed en slaapt dan tot 6:00.

Ik heb een tijd gehad dat ze over de gehele dag maar 2 uurtjes sliep ik vind het wel lekker dat ze nu weer wat meer slaapt, kan het in ieder geval wel goed merken aan haar dat ze nu uitgerust is.

Groetjes Monique76

6. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    onze vent gaat meteen weer na de eerste voeding terug in bed.
    soms slaapt hij meteen en soms brabbelt hij nog wat.
    en ik kruip er dan ook nog even in.( hij komt meestal tussen om 5.00 en 7.00 uur)
    en bij de laatste voeding: gaat hij er ook meteen in, dan is hij ook bekaf en slaapt meteen.
    meestal hij hij er voor zijn huiluurtje's.

groetjes susanne

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn ventje word pas tegen 10 uur wakker, dus gaat dan niet meer naar bed.
    anderhalf uur in de box en samen spelen en dan gaat die weer naar zijn bedje

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian gaat nog even terug slapen na zn eerste fles :)

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het ligt er hier aan hoe laat mevrouw komt voor de 1e fles. Als het rond 6 uur is gaat ze ZEKER nog terug naar bed. Vanmorgen werd ze pas om half 9 wakker en dan blijft ze gewoon op.

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik leg Vigo altijd wel terug in bed na de eerste fles 's ochtends maar meestal gaat hij dan niet meer slapen... :cry: Dus hier zijn het altijd hele vroege ochtenden! Heeeeeeel af en toe wil hij na zijn eerste flesje nog wel eens 1,5 tot 2 uurtjes slapen. 's Avonds na zijn laatste fles om 23.00 uur gaat hij meteen weer terug naar bed.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa krijgt de eerste fles bij mij op bed. Dan liggen we gezellig samen nog wat tv te kijken. Binnen een uur nadat ze wakker is geworden, slaapt ze meestal weer tot een uur of 9. Na de laatste fles (die ze rond 7 uur krijgt), speelt ze vaak nog een hele tijd. Gemiddeld gaat ze meestal tussen 8 en 9 slapen maar soms ook later. Eigenlijk wel erg gezellig omdat ik zo nog even lekker met haar kan knuffelen en spelen na een dag werken.

12. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Onze kleine krijgt tussen 7 uur en half 8 een fles, bij ons in bed.. daarna gaat ie gelijk weer naar zijn bedje, keutelt daar zelf een half uurtje en slaapt dan tot ongeveer 10 uur half 11..
    Zijn laatste fles krijgt ie tussen 9 en 10. Na een half uurtje gaat ie dan slapen tot de volgende ochtend. ik vind dit ideaal, die hou ik er in, kan je 's morgens lekker wat aan het huishouden doen, of nog even uitslapen..

liefs

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

14. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Mathijs kwam altijd tussen zeven en half acht, maar helaas is dat sinds zn vorige sprongetje vervroegd naar gemiddeld half zes. ik geef hem dan een kant (geef bv), meestal valt hij weer in slaap tot ongeveer zeven uur, dan krijgt hij de andere kant en gaan we eruit.

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen gaat na zijn fles van 6.45 uur weer terug naar bed en slaapt dan tot ergens tussen half 9 en half 10. 's Avonds gaat hij na de laatste fles gelijk naar bed.

16. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    kathara word om 7 uur uit bedje gehaald voor de eerste fles en blijft dan ook op, ook in het weekend. Ik ga liever niet schommelen met tijden, vind regelmaat erg belangrijk.
    meest gaat ze tegen 11 uur nog 2 uurtjes slapen.

17. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Soofje krijgt om 7.00 de eerste fles en gaat daarna weer terug naar bed. De laatste tijd blijft ze wel steeds langer wakker maar valt uiteindelijk dan toch wel weer in slaap en slaapt zo'n anderhalf uur. Daarna blijft ze de hele dag op en gaat om 19.00 na de laatste fles weer meteen naar bed en slaapt dan meestal snel in.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja noa gaat altijd weer terug naar bed kan ik lekker mijn rommeltje opruimen enz.

19. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Helaas slaapt Helena na de eerste borst om half 7 echt niet meer. Ik leg haar wel altijd nog even terug tot ze begint te mopperen. Soms na 15 min soms na 30.
    Soms gaat ze dan een uurtje later weer terug maar ook vaak pas na haar fruit om een uur of 10.
    In ieder geval is uitslapen om mijn vrije dagen wel verleden tijd...:)

20. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Ik leg Indy na haar 1e flesje altijd meteen weer terug in bedje...ze slaapt dan tot half 10 / half 11. Ook heerlijk voor ons op vrije dagen!
    We zijn net overgegaan op 4 flessen en die laatste krijgt ze tussen 7 en 8 uur ´s avonds. Het wisseld maar meestal is ze daarna nog wakker tot een uurtje of 9 en gaat dan slapen...soms als ze erg moe is en daarvoor niet veel heeft geslapen dan valt ze wel meteen al in slaap.

Deel Deze Pagina