Misschien een rare vraag, maar kon het nergens anders terug vinden.. Vandaag hadden wij een nieuwe afzuigkap gekocht. Manneke was bezig deze te monteren op het aantecht en veloor zijn evenwicht waardoor hij met zijn voet op het keramische kookplaat terecht is gekomen. Totaal gebarst en een "gat" erin.! Ik vroeg me af of ik de oven wel gewoon kan gebruiken. Als er ook tips zijn m.b.t. de verzekering heel graag. I know het was niet zo handig... Gelukkig is man lief ongedeert. Bedankt alvast.
Sorry, dit komt echt lomp over. Maar als het bij de lounge zit is het goed? Net opende ik het en zat ik bij de mama's die nog kinderwens hadden. :-S. Het is ook veel te laat... Ohhww mijn fornuis.. .
Hij is door de kookplaat gezakt.. Dan kun je de oven toch gewoon gebruiken.. Althans, zou ik wel doen, is een ander apparaat..
Valt vast wel onder je verzekering. Als je vandaag vroeg belt en ze hebben een schadeservice, of het bedrag valt onder de expertisegrens (waardoor er dus niemand hoeft te komen kijken van de verzekering) zou het maar zo kunnen dat je vandaag al een nieuwe kunt uitzoeken en laten installeren. Wel een eng ongelukje zo! En erg balen!