Even een vraag Ik heb gelezen over de ananas bromelia. Het zou goed werken tegen snurken en slijmoplossend werken als deze op de slaapkamer staat. Heeft iemand hier ervaring mee? Via google kom ik niet ver. Helpt het tegen snurken? Een zouden mijn kinderen er minder van gaan hoesten tijdens het zoveelste virus? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Ja wij hebben er laatst een gekocht omdat mijn man zo snurkte. Het is een leuke plant hoor maar tegen snurken helpt ie niet hij staat wel leuk op het nachtkastje
www.groenvandaag.nl/de-ananasplant Je kunt het proberen. Het schijnt ook een heerlijke geur te produceren. Misschien dat ik hem ook wel ga uittesten.
Ik werk op de kwekerij waar de ananas bromelia 's vandaan komen. Wij zien idd een enorme piek in de verkoop maar ik heb zelf nou niet de indruk dat ze helpen haha. Al eens paar mee naar huis genomen voor op nachtkastjes. Normaal is dit de soort die ik echt het lelijkste vind maar dacht laat ik het gf proberen . Maar nee hoor. Het is vooral soor de media aandacht. Klant van ons een hele grote hotel keten die heeft bij de receptie staan met bord erbij dat mensen ze mee naar hun kamer kunnen nemen. De bromelia in zijn algemeen was ook kamerplant van de maand maart. Zijn ideale planten . Zo goed als geen verzorging nodig en staan ruim een maand mooi.
Nee, werkt helaas niet.. de plant zou 's nachts zijn zuurstof afgeven i.p.v. overdag en daardoor het snurken verminderen. Onze kat vond 'm trouwens wel erg lekker om op te kauwen.
Sinds de plant er stond heb ik goed geslapen. Vannacht de plant bij onze zoon gezet. En mijn partner snurkte weer, althans ik werd er wakker van :-D onze zoon sliep langer dan hij de afgelopen 4 weken gedaan heeft... Zou hij dan toch iets doen??? Min partner is een subtiele snurker, maar helaas kan ik er wel wakker van worden.
Aangezien mijn partner net zo hard snurkt als 3 houtzagerijen, vermoed ik dat zo'n plant alleen helpt als ik hem tegen zn hoofd smijt midden in de nacht