We weten sinds enige tijd dat er een meisje in mijn bollende buikje groeit! Super! Qua meisjesnamen hebben we inmiddels een redelijk constante top 3; nu nog de knoop doorhakken! We zoeken een lieve meisjesnaam die ook wel stoer is! Wie helpt mee?
Merle vind ik mooi maar de rl niet zo lekker bekken. Mare heel mooi maar wordt afgekort tot Maar. Suze prachtig en afkorting is leuk en stoer: Suus Suze dus!
Suze vind ik erg leuk.. Hoor je wel steeds vaker! Ik heb voor Mare gekozen.. Ook erg leuk en hoor je niet veel!!
Ik heb voor Suze gekozen. Bij Mare moet ik aan denken aan (misschien Brabants) 'maareuh' als je iets wil zeggen maar er nog over aan het denken bent. Maar goed, dat is mijn mening hè.
Suze vind ik leuk. Merle moet ik gelijk aan merde denken. Mare vind ik een beetje flauw, bovendien vind ik namen die beginnen met 'Ma' niet zo origineel klinken.
Suze vind ik het fijnst! Hele lieve maar ook krachtige/stoere klank. Merle vind ik net teveel als het Franse 'merde' en sowieso wat lastig en hard in uitspraak. Marle vind ik leuker, wat vlotter/opener. Mare vind ik wat zeurderig klinken. 'Maar euh,..'. Mara vind ik al leuker, iets opener door de 'a'-klank op het eind. Sare ook iets leuker. Marre vind ik nóg leuker. Flore, Nore of Lore misschien nog een idee? (Of gewoon voor Suze gaan!)
Merle! Hele mooie naam. Mare gaat wel, en Suze vind ik echt niks... vind ik een beetje een suffe naam.