Eigenlijk wisten we de naam al zeker alleen nu twijfel ik enorm! Graag jullie top 3 meiden namen. Onze zoon heet Jari het liefst willen we een naam die er goed bij pas, 4 of 5 letters. Helaas kan ik de namen niet neerzetten i.v.m. Meelezers in de Fam...
Mijn favoriete namen zijn Frans (Valerie, Milou, Julie). Die vind ik niet bij Jari passen. Deze namen wél : 1. Elin 2. Nika 3. Bente
Mijn eigen top 3 meisjes namen : 1. Anna 2. Josephine 3. Eloise Maar vind ze niet zo bij Jari passen Als ik daar inspi voor heb hoor je het
Mijn top 3 is 1. Elora 2. Zophie 3. Tess Maar een top 3 voor bij Jari: 1. Irja 2. Kato 3. Lina (Sorry, kan het niet laten, extra ideetjes: Arja - Aune - Elina, Elisa - Elli - Elsa - Ilta - Jonna - Lea - Lilja - Lilli - Lotta - Lumi - Malin - Milla - Mirja - Nina - Nora - Oona - Pia - Senja) PS. Je mag altijd pb'en als je m'n hulp of mening wil.
Zit er al iets bij, dat in de richting komt van wat je zoekt? Zoek je een lange naam, een korte naam, een Scandinavische naam (net als Jari), mogen het ook namen zijn eindigend op -i (Kiki, Bibi, enz.), enzovoort Dat maakt het makkelijker om suggesties te geven.
Het liefst een een naam met 4 of 5 letters. Ik zal je privé bericht sturen met de namen die we nu hebben dan heb je een idee. Bente vind ik ook erg leuk maar manlief niet die houdt van namen zoals Emma, Iris en Kim Ik vindt heel veel namen mooi maar manlief niet.