Leuke voedings BH's gezocht

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mariska121, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Vorige week ben ik bevallen van een gezonde zoon en ik geef volledige borstvoeding.
    Nu ben ik langs 2 lingeriewinkels hier geweest maar de een heeft niks en de ander alleen van die zakken :) Ik wil graag een mooie ;) Om het lastiger te maken, ik heb maat 70E, 75 is eigenlijk te los vind ik, maar die hebben ze dus wel bij de Prenatal, misschien zou ik die dan moeten innemen?
    Kruitvat heeft geen mooie, maar die zijn ook niet in mijn maat.

Wie o wie weet iets?

2. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Heb er net 1 gekocht van Noppies, bij Mama Licious!Een setje.
    Eeerg leuk en zit heeerlijk! (met beugel, kant, katoen, zwart met wit streepje). Setje gekocht omdat ik zo trots ben dat ik al een dik jaar bv geef :)

oh en ze hebben ze in E!!:)

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb geeneens voedingsbh's haha en ik geef al 8 maanden bv! Mijn vriendin heeft een Marlies, die woont er bijna in....

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    lingerievoortwee.nl

Mooie BH's, goede kwaliteit, maar wel aan de prijs. Zeg maar gewoon de prijs van een normale goede bh.

5. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik heb ook een Marlies, eigenlijk 2 maar de een heeft de sluiting aan de voorkant, dat is erg handig vind ik. Maar een Marlies kopen puur voor het voeden vind ik wat duur worden ;) geen idee wat straks mijn maat gaat doen :)

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Ik zou met een grotere cupmaat echt voor een wat betere kwaliteit kiezen, want dan heb je gewoon meer steun nodig.
    Ik heb 75 F en had meestal Anita voedingsbh's, die Prenataldingen ook wel gepast, maar ik vond er wel duidelijk een verschil in zitten. Gelukkig hadden ze hier net een aanbieding toen met 50% korting, was ik 25 Euro kwijt, zat nog wat leuk kant op enzo ook.
    En passen in de winkel, geloof dat 70% van de vrouwen een verkeerde maat bh draagt.
    Heb je nog stuwing? Anders zou ik even wachten tot dat dat wat minder is, want dat scheelt ook weer, straks zit je een week later met een te grote bh.

7. Bri

Bri Niet meer actief

lingerievoortwee.nl
    cupoftwo.nl

prachtige beha's, in álle maten. 't Zijn niet de goedkoopste, maar dat is dan wel een mooie stimulans om lang door te gaan met voeden ;)

Ik ben zelf erg blij met HotMilk als merk. Verder heb ik er een paar van Anita; die zijn nogal degelijk, maar zitten wel goed.
    Mammae, Royce, CurvyKate, Amoralia hebben ook mooie modelletjes.

In de 'gewone' winkels kon ik nooit echt wat vinden, maar had ook een minder gangbare maat (85F). In A'dam (wethouder Frankeweg) zit een heel fijne borstvoedings-speciaalzaak, daar hebben ze veel beha's om te passen en goed advies. Maar dat moet maar net bij je in de buurt zijn.
    Online shoppen dan maar. Moet je het alleen zonder het advies doen, da's wel jammer.

8. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0

Die heb ik ook net gekocht!! Die zit echt perfect!!

9. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    #9 MG2011, 1 apr 2011
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm. Ik heb een leuke van H&M, niet duur en ze bevallen mij prima. Nu heb ik 75D, dus ik durf niet te zeggen tot hoe groot ze gaan.

Bevallen mij iig prima.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
  12. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in Breda bij Naron twee heel leuke gekocht van Freija (oid). Eentje met poemaprint en lichtroze kant en een zwarte met huidskleurige print (en een strikje...)

13. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik had Hotmilk bh's, wel wat duurder maar mooi om te zien en handig in gebruik!

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb er 2 van Marlies Dekkers die heerlijk zitten!
    Vrij prijzig maar dan heb je ook wel wat, ze zien er nog leuk uit ook.

En eentje van Hunkemöller, van de Bodique collectie en die zit ook erg lekker.
    Beetje saai dat wel, maar ze hebben er nog wat van proberen te maken door er een gezellig kantje aan te maken. ;)

Deel Deze Pagina