Dochter (9mnd) eet en drinkt ineens slecht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2g4e, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hallo dames,

Ons meisje is van de een op de andere dag ineens slecht gaan eten en drinken. Ze slaat de fles boos weg bij haar mond, ze houdt haar handjes voor haar mond als we haar de fruit- of groentehap willen geven en water of sap laat ze gewoon langs haar mond lopen. Ik merk wel dat ze dunne ontlasting heeft (beetje gelig en draderig) maar verder merk ik niet dat ze ziekjes is ofzo... Is dit ff een sprongetje of wat?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kan inderdaad een fase zijn of misschien heeft ze wel last van een buikgriepje of misschien tandjes? Goed de plasluiers in de gaten houden!

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Inderdaad misschien tandjes? Wij geven dan Chamodent en dan is het vrij snel over.

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ze heeft al 8 tandjes en nooit last gehad en als ik zo kijk, lijkt er ook geen een onderweg te zijn. Ik zal de plasluiers in de gaten gaan houden.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meis!

Bij Lisa betekende het de laatste keer dat ze buikgriep kreeg. Een dag later had ze buikgriep:( En soms doet ze het ook als ze tandjes krijgt..

Hopelijk drinkt ze snel weer goed. Eten komt wel toch?:)
    Ik gaf haar minder eten en dan meer flesvoeding.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hey meis (hoe is het???)

Nou ze eet en drinkt nog steeds niet goed... Als het nou alleen eten was maar ook de fles slaat ze dus gewoon uit haar mond. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik het cb even ofzo.

7. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    Hier ook regelmatig zulke periodes hoor!
    Sprongetje, tandjes, niet lekker...geen idee!
    Zolang ze maar blijven drinken: Water, sap, melk etc...
    Verder zou ik er geen probleem van maken zolang ze drinken.
    Eten is wat dat betreft niet zo belangrijk. Meestal komt het na een paar dagen wel weer!
    Succes;)

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi!
    Heeft ze wel voldoende plasluiers dan? Hoeveel cc krijgt ze binnen?
    Lisa drinkt over het algemeen ook slecht.. Krijgt met moeite 500 cc binnen..
    Misschien idd even naar het CB of HA? Volg je mama hart meis!

Hier gaat het goed. Lisa is alles aan het ontdekken en vindt alles interresant. Pff vermoeienddddd:p hahaha.
    Met jou ook alles goed?
    KUS!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!

Esmée heeft dat ook een tijd gehad, maar die wou toen wel uit een beker drinken.. misschien dat ze dat wilt?

Sanjor; Esmée drinkt nog minder cc aan voeding hoor! die krijgt 2 flessen van 200 cc + 's middags beker koemelk.. en dat is ook goed volgens CB.. ;)

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh echt?! Ik krijg hier steeds op mn flikker!:x Ivm zuivel..
    Maar ja.. kan er moeilijk wat inproppen he..
    Hier drinkt ze ook wel af en toe uit een gewone beker. Maar meer dan de helft gaat ernaast.. hahaha. Dus dat reken ik niet mee;)

11. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Lucas wilde vanaf het sprongetje van 8mnd geen fles meer enz.
    Zelf eten proberen en pap ipv liggend eten.

Dus voortaan zelf de boterhammetjes eten.Pap met een lepel laten spelen en zelf hebben we dan ook ene lepen waar hij wel wat mee naar binnen krijgt hihi.En voortaan in de eetstoel.
    Hij vindt het geweldig om mee te mogen doen met ons.Allemaal aan de tafel eten en hij voelt zich er echt bijhoren.Eet alles op en hebben geen problemen meer.Hier nog geen tanden.

Succes

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kiezen misschien??

Jayden had ook niet echt last van zn tanden maar nu zijn kiezen doorkomen wil hij ook zn fles niet meer en wil hij ook niet meer echt lekker eten *kauwen*.

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Komen zijn kiezen al door??? Kan dat nu al???

Deel Deze Pagina