Amper bevallen en weer zwanger/kinderwens

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zijn er hier meer mensen die snel zwanger waren van de tweede? Of een sterke kinderwens hebben snel na de eerste? Of meiden die al 2 kindjes hebben vlak na elkaar. Misschien leuk om ervaringen en tips uit te wisselen. Was eerst een topic, maar die kan ik niet meer terugvinden.

2. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    ik wil nu wel graag zwanger worden..
    even serieus is je kindje nou 4 maanden oud en je bent 14 weken zwanger pfff dat is wel heeel snel..me kindje is nu 9 maanden voel me eindelijk weer de oude...

sterke meid ben je dan...
    knap hoor..

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Verder niemand?

4. moeders83

moeders83 Lid

27 jan 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik kan niet wachten om weer zwanger te zijn:D:D

Helaas lang MMM traject van de 1e en nu nog geen menstruatie gezien
    maar als het aan ons ligt komt er snel een tweede

December wordt onze dochter 1, is het dan niet spontaan gelukt gaan we weer naar het ziekenhuis want er liggen nog 3 cryo's op ons te wachten

6. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik heb zelf geen ervaring maar heb een tanten met 1 jongen die in jZnuarie geboren is en de ander in december zij vind het idiaal en de jongens ook. Zelf schelen mijn zus en ik 13 maanden ook idiaal en volgens mijn moeder was het ook idiaal met naar school brengen etc

7. SYvR

SYvR Lid

17 mei 2012
    14
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben 2 meiden. 1 van bijna 23 maanden en 1 van 5,5 maand. Wij hebben hier bewust voor gekozen. Kreeg na de geboorte van de eerste alweer heel snel een sterke kinderwens voor een 2e. . De 2e zwangerschap was wel pittig. De oudste is nog erg afhankelijk, toen nog trap op en af tillen enz. . Nu wil ik voor een 3e zwangerschap wel mijn lichaam wat laten herstellen, al vind ik het idee van een derde alweer erg aantrekkelijk! Onze 2 meiden zijn helemaal verzot op elkaar!! Misschien als de jongste 1 is dat we weer voor een derde gaan..

8. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik ben een maand geleden bevallen en zou zo weer een zwangerschap willen:) maar we wachten nog wel even, nu is veel te snel. Maar de bevalling is me 100% meegevallen, was een positieve ervaring en we willen een niet te groot leeftijdsverschil.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat fijn dat er toch meer meiden zijn

10. Clauwtje87

25 mrt 2013
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is nu iets meer dan 6 maanden en ben nu 9 a 10 weken zwanger van nr 2.
    Het was zeker niet gepland maar ben er uiteindelijk wel heel blij mee dat er zo weinig tijd tussen zit

11. SYvR

SYvR Lid

17 mei 2012
    14
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij ons is het op het moment vooral heel gezellig. Zo gek als de twee op elkaar zijn is hart verwarmend! Natuurlijk is het soms een race tegen de klok omdat ze allebei nog erg klein zijn, maar dat weegt niet op tegen het plezier dat we aan de meisjes beleven. Het irriteert mij vooral dat ik tijdens de 2e zwangerschap maar wat vaak de opmerking kreeg dat er maar weinig leeftijd verschil tussen zit.. terwijl nu het niemand meer opvalt..

12. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Nog aardig wat mensen met snel kids achter elkaar. Het heeft natuurlijk voor en nadelen. Wij zouden ook wel snel weer voor een derde willen, zeker als ik zie hoe snel het gaat met m'n kleine meid van 10wk. Denk dat ze snel baby-af zal zijn :(

Deel Deze Pagina