Whaha sommige dingen op die site vraag ik me idd wel eens af.. Hoe zetten ze het bordje niet op het gras lopen neer? Het bordje in de winkel met 'Klaar terwijl u wacht' waar wacht ik dan op
Oja deze vraag stelt mijn man mij altijd: Waarom dragen vrouwen in de zomer broeken en in de winter rokjes met leggings Ik weet het ook niet maar dat vraagt hij vaak. Ik draag nooit rokjes dus ik kan hem niet beantwoorden
toch juist omdat als ze recht zijn dan niet meer in hun schil passen! Die van het maandverband vraag ik me ook wel eens af ja, alsof je iedereen wil laten weten dat je weer in een ''feestweek'' zit.
Dat van de zwarte doos (waarom zwart terwijl ie oranje is?) is volgens mij omdat het materiaal te zwaar is.. Kan het ding de lucht niet meer in
Oke dames nu ga ik heel diep Hoe werkt de telefoon? Het is een draadje(tegenwoordig niet meer) En je hoort gewoon iemand zijn stem. Vind het nog steeds bijzonder.
Dat zou ik echt niet weten vind het allemaal zo since fiction die dingen tegenwoordig zelfs internet en draadloos bellen echt hoe? We stralen een signaal naar een sataliet en die stuurt het weer terug en dat zonder touwtje of wat haha het blijft magisch. Kan me zelfs de eerste keer mobiel telefoneren nog herinneren. Ik hard praten er in en naar mensen kijken van zien jullie me ik heb een mobiel zo gaaf vond ik het toen haha daarna internet met een pc die bij je thuis stond en internet de eerste paar keren ik zat er nachten op zo interessant was dat haha De wondere wereld van Griet tuttelaar haha.
Maar wat te denken van navigatiesystemen. Ik snap er werkelijk geen bal van, hoe dat ding je altijd weer leid naar daar waar je moet zijn. (Hoewel, ook niet altijd. Soms zegt ie: "Rechtsaf" terwijl daar rechts een sloot is. ) Soms heeft ie wel kuren.
Krijg je dan geen ongezaaid rondje. Vind ik wel lullig dan. Zo'n mooi groen veldje met zo'n kaal stipje
Haha jaa idd soms heeft ie van ons ook kuren,, dan geeft ie aan, ga naar links... maar je kan dan alleen maar naar rechts? En vind soms wel grappig dan kent onze navigatie de nieuwe wegen nog niet helemaal, en dan rij ik opeens volgens dat ding in the middle of knowhere dan is dat ding helemaal van slag haha...
Haha, herkenbaar. Op het moment zelf ben je dan strontchagrijnig, maar later kun je daar dan smakelijk om lachen. Werd ook een keer bij een huis in de middle of knowhere gestuurd, waar ik totaal niet moest zijn.
Hahah ja precies.... Zo stond ik 2 straten te vroeg, aangezien ik dus al bij eindbestemming was... Of een keer werd ik naar een hele andere buurt gestuurd waar ze nog aan het bouwen waren dus geen huis te bekennen.... Maar weer even on topic hihi!!
Hoe werkt een GSM - techniek in de onderbouw (vo) En als een vliegtuig met grote snelheid naar beneden valt kan je hem wel van onverwoestbaar materiaal maken, maar de klap overleef je toch niet door de snelheid . Maar het materiaal van de black box is idd te zwaar en daarbij is de vorm van de black box ook van invloed op het onverwoestbaar zijn.
http://www.lorus14u.com/hoewerkteengsm.htm En als een vliegtuig met grote snelheid naar beneden valt kan je hem wel van onverwoestbaar materiaal maken, maar de klap overleef je toch niet door de snelheid . Maar het materiaal van de black box is idd te zwaar en daarbij is de vorm van de black box ook van invloed op het onverwoestbaar zijn.
En uhm, waarom heet het dan een zwarte doos, maar is niet zwart? Heb het ooit geweten, maar kom er maar niet op (te lui om op te zoeken)