Waarom heet een nachtkastje een nachtkastje? Overdag staat hij er ook, en er zijn mensen die overdag slapen, is het dan een overdagkastje??
Als de douchegel op is Ik denk omdat je roos ook vaak dan op je schouders valt van je head naar je shoulders. Dus zit het niet op je hoofd valt het ook niet op je schouders
Waarom heet een pantoffel een pantoffel? je pannen hebben niks aan die dingen en me voeten heten zo niet!!
nou ik vraaag me serieus af waarom je wel n maxi cosi ACHTER op je fiets kan meenemen maar waarom er geen ding is om m voor op je fiets te zetten . tegenwoordig zie je toch weer veel fietsen met zo'n bagage rek als je daar nou n maci cosi op kan klikken ben je al n heel stuk mobieler als mama zie t al helemaal voor me 1 kind voorop , eentje in de mc en eentje achterop en je mannetje roept uit t raam , schat neem je ook n kratje bier mee?
wentelteefje: hoezo teefje? is het dan een vrouwtje? vanille vla: er zit niet eens vanille in, hoezo dan vanille vla? Theedoek: hoezo een doek voor de thee?zeg dan theeglazendoek. Bank en bank: waarom een bank om op te zitten en waarom zet ik me geld op de bank? Wie heeft dat verzonnen? Pepernoot/peperkoek: er zit geen peper in. Eh waarom een jodenkoek er zitten toch geen joden in? Hoezo een negerzoen? En wat te bedenken van een koevoet? Neem je een koe mee om een deur te openen? Jaloerzien zijn die altijd jaloers ofzo? je gaat een broodje smeren?nee je smeert je boter op je boterham.Dus je gaat boter smeren. En een dakpan? is dit een dak voor me pan of een pan voor me dak? me vriend kon nog uren doorgaan maar ik ga naar bed toe.
Vanillevla bevat geen vanille? jewel toch? En ik geloof dat de jodenkoek uitgevonden is door een Joods iemand.
Die zijn er wel hoor; van de Fietsfabriek iig heb ik ze wel gezien. Hier een voorbeeldje Ik zou het wel alleen op zo'n soort fiets doen; dus waar de maxi cosi dan op het frame leunt en niet op het stuur. Zelf heb ik een krat voorop en die leunt op het stuur. Als ie vol zit/zwaar is kunt je makkelijk uit balans raken. Is nog nooit gebeurd, maar je kindje zal er maar in liggen....
Gisteren,bij m'n ouders,nadat er weer eens een hoop jassen over een stoel neergelegd waren,zei ik:hang ze eens op de kapstok? Een kapstok...tja,waarom heet een kapstok eigenlijk een kapstok Zal nog 's wat meer vraagjes bedenken Ja,en waarom heet een spijkerbroek een spijkerbroek,wat heeft dat met spijkers te maken?
Pepernootjes 125 gr zelfrijzend bakmeel 65 gr donkere basterdsuiker 65 gr zachte boter 6 gr kaneel 2 gr nootmuskaat 1 gr gemberpoeder 1 gr witte peper 1 gr korianderzaad zout 2 eetlepels melk Scheutje stroop (optioneel) Bereiding: Zeef het bakmeel boven een kom en maak een kuiltje in het midden. Voeg in het kuiltje de suiker, de boter, de kruiden, het zout en de melk toe en verkruimel die met de vingers door het meel. Kneed dit snel tot een soepel deeg . Verwarm de oven voor op 160°C Vorm kleine balletjes van het deeg, leg die op de bakplaat en bak de pepernootjes in ± 20 minuten bruin en gaar