geestuitdrijving

Discussion in 'De lounge' started by Cilla24, Oct 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hallo meiden

ik vraag dit voor een collega van me, ze heeft heel veel problemen met dr zoontje van 1 jaar.
    hij word meerdere keren per nacht snachts gillend wakker en wijst dan naar niks zeg maar.
    Ze denkt nu zelf aan geesten oid wat er in zn kamertje aanwezig is.
    ze heeft niet veel geld te besteden om een heel onderzoek te laten uitvoeren.

maar nu herrinner ik me dat hier ooit een topic is geweest en dat iemand op dit forum ergens bijzat waar ze gratis konden helpen.

ik heb geprobeerd te zoeken maar kon het niet vinden kan 1 van jullie m misschien terugvinden of weet iemand wie dit was????

alvast namens mijn collega en dr zoontje super bedankt!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb wel eens gehoord dat het helpt om witte salie ( ook in wierrook verkrijgbaar ) te branden in huis.

3. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Je moet niet zomaar wat gaan doen in ieder geval!
    Zeker als je niet weet of er echt iets is én wat het is.
    Ik heb wel een paar 'adresjes' voor dr.
    Als je interesse hebt pb me maar even.

4. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    ga aub niet zelf met salie aan de gang kan het alleen maar erger door worden
    ik denk dat je op zoekt bent naar frummeltje

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heeft ze al een grondige check door de huisarts en evt kinderarts of KNO laten doen? Lijkt mij een logischer stap om eerst te doen....
    Hier namelijk ook een kind dat meerdere malen per nacht krijsend wakker werd en dat bleken chronische oorklachten te zijn...

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mee eens.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    In ons vorige huis hadden wij heel veel last van dat soort dingen, ons 'vaste' medium gaf mij toen een paar blokjes camfulli mee. Daar moest ik alles mee schoonmaken en op een schaaltje wat verkruimelen en onder bed zetten. Het ruikt heeeeeeel sterk (wel lekker vindt ik zelf) maar het helpt ook heel goed! Heb als n blok geslapen..

8. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

May 20, 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Sali branden kan geen kwaad. Je moet alleen wel het hele huis ermee reinigen en niet alleen het kamertje van de kleine ;)

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Aww wat sneu voor het ventje, hoop dat het snel verholpen kan worden!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zou ook eerst even langs de huisarts gaan. En dan het kind lekker bij me in bed nemen. Kinderen zijn vaker bang s'nachts en als mama erbij is, is dat stukken minder. De goedkoopste en makkelijkste oplossing :)

11. wij hebben het hier 2en half jaar gehad, en ik heb zelf ook een aantal rare dingen op haar kamertje gezien.
    Iedere nacht huilde ze en wilde niet meer gaan slapen, en gilde ze ook de boel bij elkaar

op een geven moment ging manlief er bijna aan onderdoor
    die is chauffeur en heeft zijn slaap hard nodig
    Toen zei mijn schoonzus leg haar eens bij dr zus op de kamer...

Toen was het over, nooit meer gebeurd.
    Maar haar oude kamertje is taboe, daar wil ze nooit meer slapen want daar zijn allemaal spoken zegt ze

Maar inmiddels weten we wel zeker dat ze meer ziet dan wij
    want ze heeft het over mensen in ons huis en ze heeft hele gesprekken met mijn overleden tante, waar ze niks van kan weten.

Maar ik doe er niet echt iets aan, want ze vind het nu niet meer eng
    Ik wel ;), maar probeer me er voor af te sluiten.
    Want als ik er raar op ga reageren dan gaat zij er misschien ook angstig van worden, en dan wordt het wel een probleem.

Die witte salie hebben ze mij ook aangeraden, maar wel laten doen door iemand die thuis is in die wereld

Ik wacht eerst af tot ze wat ouder wordt, eens kijken hoever het dan is met het *zien*

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,287
    6,810
    113
    Helemaal mee eens.

Wat een rare kronkel om gelijk aan uitdrijven te denken :(

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    Bedankt voor de tips ik schrijf ze op en geef ze aan dr.. T speelt al even en weet niet wat ze allemaal al geprobeerd heeft.

Huisarts is ze geweest.. Die kon niks vinden, wel voor de zekerheid een allergie test uitslag daarvan is nog niet bekend.

14. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Witte salie kan goed helpen bij "restjes" energie maar overledenen krijg je er niet mee weg hoor... is een hulpmiddel ,het werk moet je zelf doen. (of iemand die dat kan)

Edit: had ook neergezet om eerst event lichamelijke oorzaken uit te sluiten maar daar is al naar gekeken las ik net;)

15. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Waarom is het raar.
    Als die vrouw nou al van alles geprobeert heeft (neem ik iig aan)
    Weet ook dat niet iedereen er voor openstaat of gelooft.
    Maar als iemand anders er wel voor openstaat of in gelooft is dat toch geen probleem??

16. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het is bekend dat kleintjes meer zien dan 'volwassen mensen' Ze zijn nog niet bevooroordeeld en weten niet beter. Mijn moeder heeft verteld dat ik ook altijd met een vrouw praatte op mijn kamertje 's nachts... dat zei ik altijd... daar staat een mevrouw! Nu zie ik nog soms weleens iets, of ik droom over bepaalde dingen. En dan later gebeuren ze echt. Ja, ik geloof wel in dit soort dingen.

Goed dat er lichamelijk niks is uitgekomen! Nu nog even verder zoeken.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,287
    6,810
    113
    Ik zeg niet dat ik het niet geloof maar ik vind het raar om gelijk aan uitdrijving te denken.

Onze kinderen hebben zo vaak dat ze half wakker zijn en vreemde dingen doen of zeggen. Dat gebeurt gewoon in de slaap of half slaap.

Ik zou eerder verder zoeken rond slaapstoornis. Toch eerst weer naar de HA.

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    Ze is al meerdere malen bij de ha geweest t gaat echt niet om 1 keer....
    En uitdrijving ik wist even geen ander woord en iedereen begrijpt zo wel waar het over gaat...

19. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,287
    6,810
    113
    Maar kinderen worden toch gewoon weleens wakker in de nacht? Ook wel gillend.

Kan het niet gewoon een fase zijn? Kinderen kunnen namelijk echt aparte slaapstoornissen hebben ( en die hoeven niet te blijven).

20. dat heb ik ook heel lang gedacht... tot ik zelf het gordijn zag bewegen terwijl er niemand was
    Toen dacht ik ook gelijk aan aanwezigheden, en toen een week of 5 later het poppenhuis helemaal in elkaar lag terwijl mijn man alleen in huis was en snacht een harde klap gehoord had,wist ik het zeker

Maar ja wat doe je dan?
    Ze heeft er nog zeker een half jaar geslapen, en gegild er gekrijs.
    Want je weet het niet zeker, omdat je het zelf niet ziet.

Totdat het snacht niet meer ging, toen heeft ze nog een maand of 3 bij ons tussenin gelegen, maar dat was helemaal niks
    Ben blij dat ik de raad van schoonzus op gevolgd heb, en haar bij dr zus op de kamer heb neergelegd

Share This Page