Ik heb een heleboel op Marktplaats staan waar ik echt graag vanaf wil. Het is echt van alles en teveel om op te noemen, maar hieronder even een kleine opsomming: - Diverse boeken. Denk aan Jill Mansell, Virginia Andrews, etc.; - 30 dvd's (voor een lijst zie de advertentie op MP).; - +/- 50 VHS videobanden (voor een lijst zie de advertentie op MP); - lampenkappen; - fotolijstjes; - kleding voor iedereen in alle maten, dus kijk eens rond; - trouwpak van Cossmo; - Driewieler roze van Puky; - etc.,etc. Dit is een korte samenvatting van wat ik allemaal te koop aan bied. Kijk eens rond en doe een bod. We komen er samen vast wel uit. Hierbij de link naar al mijn advertenties op Marktplaats Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Alles ziet er, vanzelfsprekend, prima uit en is echt de moeite waard. De komende tijd zal er iedere keer wat worden bijgevoegd dus blijf de advertenties regelmatig in de gaten houden. Alles kan worden opgehaald in Den Haag en anders verzonden worden, verzendkosten voor koper.
Ik heb een heleboel op Marktplaats staan waar ik echt graag vanaf wil. Het is echt van alles en teveel om op te noemen, maar hieronder even een kort samenvatting van wat er allemaal te vinden is. Kleding voor iedereen - Dameskleding maat XS t/m XXL; - Herenkleding maat S t/m XL; - kinderkleding (jongens en meisjes) maat 50 t/m 140; Trouwpak Cossmo maat 50 voor 200 euro Mooi trouwpak van het merk Cossmo maat 50. Het pak bestaat uit: pantalon, gilet, colbert, overhemd, riem, manchetknopen, stropdas en schoenen. Voor foto's zie mijn advertenties op Marktplaats. Fietsstoeltje Bobike en buggydrager Ik heb hier nog een fietsstoeltje (voorop) van Bobike met windscherm en 2 bevestigingsblokjes. Het stoeltje ziet er echt nog als nieuw uit, want de fietsen hebben altijd binnen gestaan en we zijn niet zulke fietsers . Ook nog een buggydrager te koop. Daar gaat hetzelfde voor op als hiervoor. Boeken Diverse genres van diverse schrijvers. Denk aan Jill Mansell, Virginia Andrews, Karin Slaughter, etc. 30 dvd's Diverse genres, voor een overzicht van alle dvd's zie mijn advertentie op Marktplaats +/- 50 VHS videobanden Diverse genres, voor een greep uit de videoband zie mijn advertentie op Marktplaats Diverse spulletjes voor thuis Denk hierbij aan lampenkappen, klok, fotolijstje, etc. Speelgoed Roze driewieler van Puky, etc. Dit is een korte samenvatting van wat ik allemaal te koop aan bied. Kijk eens rond en doe een bod. We komen er samen vast wel uit. Hierbij de link naar al mijn advertenties op Marktplaats Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Alles ziet er, vanzelfsprekend, prima uit en is echt de moeite waard. De komende tijd zal er iedere keer wat worden bijgevoegd dus blijf de advertenties regelmatig in de gaten houden. Alles kan worden opgehaald in Den Haag en anders verzonden worden, verzendkosten voor koper.
Zo voor vandaag weer het 1 en ander geplaatst, te weten: - 7 stropdassen waaronder Hugo Boss en Van Gils; - mooi pak maat 50; - 2 mooie colberts maat L; - tassen van diverse merken, zoals Friis Company, Bjorn Borg, Esprit, Diesel, etc. - diverse vazen; - vinyl singles; - fietsstoeltje (voor) van Bobike; - buggydrager; Vanavond ga ik nog meer jongenskleding plaatsen van maat 50 t/m 92 en nog wat schoentjes.Waaron schattige Puma schoentjes.
VERKOCHT: - spijkerbroekje maat 80; - bruin tasje; - grijs vest; - roze topje; - geruit blousje maat 80;
VERKOCHT: - 3 x kleding maat 40 vrouwen; - 2 boeken Virginia Andrews; - Buggy mee; - Grijs broekje maat 80;
VERKOCHT: - vestje Esprit maat XS; - blauw vestje Vero Moda; Boeken van Virginia Andrews uiteindelijk toch niet verkocht dus nog te koop. Ook nog een hoop videobanden (div. genres ook Disney), dvd's (div. genres) en kleding ovor iedereen van de familie te koop!!!
VERKOCHT: - colbertje Caroon, maat 42/44; - rok, maat 42/44; - 4 broeken, maat 42/44; - buggy mee/buggydrager;
Hierbij nog even de link naar Marktplaats Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl.
In ieder geval alvast schoentjes geplaatst waaronder de volgende merken: Petit Shoes, Puma, Havaianas, etc. De jongenskleding komt eraan, maar het is heel veel. Ik heb kleding van maat 50 t/m 86 met diverse merken, waaronder: Ralph Lauren, Petit Beau, Hema, H&M, Esprit, Mexx, Name it, etc. Ik ga mijn best doen morgen alle jongenskleding te plaatsten. Kijk ondertussen alvast eens rond bij al mijn advertenties. Misschien kom je nog wat leuks tegen!!!
Zo de jongenskleding t/m maat 68 staat op Marktplaats. Kijk eens rond, want je mist anders echt wat. Alles ziet er echt nog als nieuw uit!!!!