Hoe vieren jullie de 1e verjaardag van jullie zoon/dochter. krijgen jullie bijvoorbeeld veel bezoek? word het dan gewoon smiddags gevierd? en de kadootjes geven jullie sochtends de kadootjes of wachten jullie tot de familie er is? geven jullie een stuk taart aan de kleine waar familie bij is? of gewoon na het slaapje en dan maar zien wie er bij is. Ben eigenlijk wel benieuwd bij ons komen dr waarschijnlijk niet zoveel niet een erg grote familie en we hebben maar een aantal goede vrienden die bij dit soort leuke dingen ook komen voor de rest allemaal kenissen die niet komen denk ik. Zelf houden we de verjaardag ook nooit groot ook alleen ouders broers en zussen enbeste vrienden
vorige week 1ste verjaardag gevierd. ik heb GEEN uitnodigingen verstuurd, wie komen wil die komt Dus ook geen tijden afgesproken. Mijn ouders zijn smorgens geweest, die waren erbij toen ze haar eerste taart kreeg(2hapjes gegeten voorderest ermee gespeeld) en daarna in de woonkamer haar kadootjes uitgepakt, 1 grote van ons (houten activiteitentuin) en van mijn ouders soort kiekeboe ding van woezel en pip. rond half 12 a 12 gewoon broodje gegeten en tegen 1 uur op bed gegooid. Haar laten slapen tot ze zelf wakker werd(laatste tijd weer lange slaper, maar goed ze is ook erg druk) na 3 uur kwamen andere opa en oma, 1 tante +nichtje, en 1 kennis met dochtertje. dus vrij rustig, we hebben haar haar gang laten gaan, dus niks gedwongen. dus geen overstuur kind savonds omdat het te druk was(had badje al klaar staan voor geval) dus ze heeft rond half 6 gewoon lekker in de eetkamer haar hapje gehad, in de rust, gewoon haar ritme aan gehouden, en dat ging prima. kado`s en kaarten (dus alles via de post) hebben we zelf open gemaakt en pas dag erna laten zien of gegeven. we hadden het huis wel flink versiert, ook al lees je overal 1 slinger is meer dan genoeg, ach misschien ook wel, maar we wilden het gewoon goed versieren,(de luxe van 3 grote ruimtes) dus woonkamer leuke slingers (3 stuk oa jipjanneke) en paar ballonnen. in de eetkamer ook paar slingers en daar hingen veel ballonnen, stoel goed versiert en de schommel ook(ja hangt ook in huis) ze vond de kamers geweldig (was wel wat gewend met sint ook de eetkamer versiert) zaterdag ochtend alles weg gehaald, keek ze omhoog handjes wijzen en sip kijken, alles was weg hihih
Hoi, ik had uitnodigingen gemaakt en daarop gezet wanneer we de verjaardag vierden en ook de tijd erop in de trant van jullie zijn tussen 12.00 en 17.oo van harte welkom voor koffie en taart! Dit omdat we normaal onze verjaardagen juist pas in de avond vierden. Eerst hebben we 't met zijn 3tjes gevierd, zingen, cadeautjes, en paar cadeautjes bewaard voor de middag. Had daarna vast fruit gegeven omdat ik niet wist hoe ze in de middag zou zijn ik dacht dan heeft ze dat vast binnen! Toen even kort slaapje In de ochtend kwamen mijn ouders rond een uur of 11, dus ietsje eerder dan de rest haha VIP behandeling ; ) Toen hebben we een boterhammetje gegeven en wat drinken en zo. Taart hebben we gedaan toen iedereen er zo'n beetje was, zingen, kaarsje, zij ook een stukje etc. ze vond het geweldig! Was ook een kindje bij en ze speelden lekker met haar nieuwe spulletjes. Daarna had ik wat hartige dingetjes. Er waren in totaal denk ik zo'n 20 mensen en t ging prima. Rond 4 uur heeft ze even geslapen, we hadden een bedje in onze kamer gezet (einde van de gang) dat is wat rustiger als bezoek over de gang naar toilet gaat want haar kamer is aan de gang en naast de keuken. Ze sliep meteen en na uurtje was ze weer een en al blij met bezoek haha! Ik heb die dag haar ritme maar even losgelaten, dwz in de ochtend wel qua pap en brood maar in de middag was het natuurlijk taart, sopestengeltje, stukje brood en ze bleef dus erg lang op tot ze dutje deed. Groetjes!Sas
Wij hebben het groots gevierd, met een man of 80. Wij hebben beide een grote familie en veel vrienden en vonden het leuk als iedereen zou komen. Op de dag dat ze jarig was hebben we met z'n drieen kadootjes uitgepakt, taart gegeten en naar de dierentuin geweest. Het feest was op zaterdag van 14.00 totdat de laatste het licht uit zou doen... We hadden prachtig weer en iedereen zat/stond in de tuin. Ik had een buffet gemaakt dus er was de hele dag door eten en drinken in self service vorm. Zo kon ik me lekker op mijn meisje richten, die heeft enorm genoten en ging rond 20.00 helemaal moe maar voldaan naar bed. Nu besef ik me wel dat dit niet voor ieder kind geschikt is, mijn dochter is heel makkelijk en houd van veel aandacht. Ik had overigens wel uitnodigingen verstuurd met een aanvangtijd omdat ik wou dat ze eerst nog even een slaapje kon doen
Ik heb vorige week de uitnodigingen verstuurd, er komen 14 volwassenen en 7 kinderen. Ik vind dat meer dan genoeg, het zijn 2x opa/oma, mijn broer met vriendin en de 4 stellen waar we het best bevriend mee zijn en hun kids. Ik vind meer mensen die dag niet nodig, het is een kinderfeestje voor een 1e verjaardag en ik heb op de uitnodigingen gezet van 15-18u. Eerst taart met koffie en voor later heb ik nog soep met broodjes. Charlotte krijgt gewoon een stukje taart, mag ze mee doen wat ze wil en later gewoon haar avondeten. Denk dat we 's ochtends zelf het cadeautje geven en natuurlijk versier ik wel de hele onderverdieping. We vieren het trouwens de zondag voor haar echte verjaardag, op de dag zelf gaan we met ons drietjes iets leuks doen, naar de dierentuin of zo.
Wij hebben de verjaardag van de jongens in 2x gevierd. Officieel waren ze op dinsdag jarig. Maar op zondag hebben we het gevierd met familie. En dinsdag met vrienden. Het taart geven hebben we met de hele familie gedaan. Was ook erg leuk, beide een eigen stukje taart. Stuk zeil op de grond en we hebben er een lekkere bende van gemaakt. Onze eigen cadeau's hebben ze een dag later gehad, ik was ze vergeten om ze uit de auto te halen We hebben wel de normale slaaptijden aangehouden van de jongens omdat er toch wel heel veel op ze af komt. Ook hebben wij geen kaartjes verstuurd. Iedereen die wou komen kon gewoon komen.
Hier is het over een kleine 3 weken ook zover. We vieren het van 15-18 uur en dat staat ook op de uitnodiging. Zo verloopt de rest van de dag nog lekker rustig en kan ze gewoon haar slaapjes nog doen. Wel komen rond 11 uur onze ouders/schoonouders en dan gaan we ook de taart aansnijden. Wil dat eigenlijk ook even op een rustig moment doen zonder dat je iedereen moet ontvangen etc. Ons cadeau krijgt ze 's morgens al dat vind ik wel zo leuk.