Volgens mij spreekt de titel al voor zich......... Weet niet of hier al een keer een topic over geweest is maar dan bij deze nog een keer.... Wij maken op zondag graag een wandeling, door bijvoorbeeld de bossen of een of ander natuurgebied. Nu zijn we in het bezit van een prachtige zoon, maar dus ook van een flinke wandelwagen, en dan merk je opeens dat je niet zomaar meer overal kan gaan wandelen! Wie weet er leuke wandelpaden, goed toegankelijk met kinderwagen? We hebben er wel een met grote rubberen banden, dus een beetje hobbelen mag best!!!
Ik heb niet echt wandelroutes, maar wij gaan wij wel eens naar rhijnauwen/ amilesweerd... of bij doorn en driebergen die kant op heb ik wel leuk gewandeld...maar wij hadden toen geen kinderwagen, bij beide locaties ging mijn zoon wel op de loopfiets en dat ging ook goed... En anders de kleine in een draagzak/doek?
Wandelen voor gehandicapten [Tweevoeter] gewoon ff googelen op wandeling voor rolstoel, daar zijn er best een aantal van, met een rolstoel kan je tenslotte ook niet over alle bospaadjes hekjes e.d. succes gr Marije
Op On Track staan veel routes. Je moet daar wel een lidmaatschap voor hebben geloof ik. Anders bij plaatrselijke vvv`s langs gaan, die kunnen je vast helpen!
Bij paleis het Loo het je het paleispark (niet te verwarren met de paleistuinen). Het is onderdeel van een groot natuurgebied. Wij wandelen daar graag en met de kinderwagen is het goed te doen. Je hebt verschillende routes (ook rolstoelroutes) Je koopt een kaartje van 1,50 en als je niet de hoofdingang neemt (bij paleis het Loo), maar nog even door rijdt en de 2e ingang neemt, hoef je geen parkeerkosten te betalen. http://www.kroondomeinhetloo.nl/