Welk speelgoed voor 10 weken oude baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Annelke, May 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Hey iedereen,

Ik vroeg mij af met wat jullie jullie babytje graag animeren?
    Hier is de muziekmobiel en het houten speeltje van de babybjorn wipper interessant. Een rammelaar intereseert haar nog niet echt...
    Maar ik zou meer variatie willen en vroeg me af wat jullie zoal hebben?

Groetjes

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Ikzelf ben haar leukste speelgoed! In de box tot nu toe ook alleen de muziekmobiel en in de wipper de 3 knuffeltjes die er aanhangen. Met meer doet ze ook nog niks.
    Na de fles is ze nog gemiddeld 3 kwartier tot een uur wakker. Meestal na de fles leg ik haar rustig in de box, dan vermaakt ze zich met de muziekmobiel (hij hoeft niet eens aan te staan), als ze het dan zat is, neem ik haar lekker op schoot of in m'n armen en hebben we samen hele gesprekken. Tot dat de eerste gaap zich aan dient, en dan gaat ze weer naar bed.
    Dus met speelgoed maak ik haar nog niet blij

3. crealoon

crealoon Actief lid

May 12, 2015
    207
    0
    16
    Onze kleine man is nu 9weken, en daar hebben we nu een babygym voor (een "ouderwetse" en niet zo'n druk die je nu veel ziet, was advies van ka bij ons) en mats vind het hellemaal geweldig, hij vermaakt zich er graag mee. En hij "kletst" graag tegen zijn beertje

4. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Mijn dochter is 11 weken: de babygym, mobile (zonder muziek), oball rattle en een knuffeldoekje van Happy Horse doen het goed. Of lekker bij ons zitten natuurlijk! Het doekje en de bal kan ze sinds kort vastpakken en daar 'speelt' ze op haar manier mee. Ook vind ze het erg leuk om in het wipstoeltje bij haar grote broer te zitten :)

5. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Loopy links zijn hier echt heel lang populair geweest.

6. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Met 10 weken had zoon nog nergens interesse in, vond alleen de muziekmobiel erg leuk om naar te kijken en te luisteren, leek hij ook geen genoeg van te krijgen.
    Had wel wat knuffeldoekjes en rammelaars in de box liggen, maar deed hij niks mee.
    Op een gegeven moment begon hij dingen vast te kunnen pakken en nu vindt hij een bepaalde rammelaar en z'n knuffeldoekjes heel erg leuk.

Het komt vanzelf wel, zorg dat het aanbod er is.
    Verder is steeds hetzelfde juist fijn voor die kleintjes, de herhaling zorgt voor herkenning en geeft een vertrouwd gevoel.

7. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Dank je voor de tips!
    Nog meer speelgoedtips zijn steeds welkom :)

8. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

Jan 14, 2015
    781
    198
    43
    We hebben een knisperboekje van nijntje en die vond ze na de 10 weken ook steeds leuker. Nu bij ruim 4,5 maand vind ze die, de rammelaar en de mobiel heel fijn.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Muziekmobiel.
    Speelkleed (vind ze erg leuk)
    Knisperdoekje (kan ze lekker op sabbelen)
    Speeltje aan de speelboog. (kinderstoel) Kan ze lekker tegenaan meppen etc.
    v/d week een kinderwagenspanner gekocht. Die vind ze ook helemaal geweldig. Zowel op de kinderwagen als op de maxicosi

10. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hier alleen de gym en muziekmobiel overdag. Maar de gym is wel erg Lux met veel speeltjes eraan. Meneer word boos als het muziekje voorbij is XD als het donker is bestudeerd hij nog even de sterrenhemel van de chicco cube. Die moesten we gelijk ook voor de oudste halen want die werd er helemaal dol op. Als hij smorgens wakker word wil hij niet meer direct uit bed. Nee de sterrenhemel moet aan en dan zwaait hij me uit....

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,634
    5,661
    113
    Spiegeltjes doen het ook erg goed hier! verder kleurige speeltjes zijn helemaal leuk. Playgro heeft ook erg leuke speeltjes.

12. nikki83

nikki83 Bekend lid

Nov 11, 2013
    526
    4
    18
    Female
    De Oball vond dochter geweldig en een knuffeltje met heel veel felle kleuren, en de babygym met wat speeltjes eraan waar ze tegenaan kon slaan.

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier lag ze toen al lekker op de grond op een babygym

Share This Page