Ik heb helaas 2 maart te horen gekregen dat het mis was. Volgende dag onderzoek enz conclusie alles schoon. na 2/3 dagen licht bloed verlies ( wat al bezig was vanaf 15 januari) was het helemaal over. Mij was aangeraden pas te beginnen met de pil als bloeden was gestopt. Dus gedaan wat ze zeiden. Nu moet ik tot zaterdag nog de pil slikken voor de strip op iS. Maar nu heb ik donderdag avond roze slijm verloren en vrijdag en zaterdag ook en soms met iets ouder rood/ bruinig streepje !!! En zaterdag middag onwijs pijnlijke borsten kan dit een innestelingsbloeding geweest zijn. we weten op het moment niet wanneer mijn eiersprong is geweest omdat we geen duidelijk beeld hebben van wanneer mijn menstruatie nou was
Ik snap het geloof ik niet helemaal maar je bent aan de pil toch dus dan zou je geen eisprong hebben. Of is t een hele andere pil waar we t over hebben?
heb het ook beetje ingewikkeld neergezet. Maar ben vanaf augustus niet meer aan de pil geweest. En omdat het nu mis was gegaan hadden we zoiets van we gaan nog 1 lange reis maken. Dus weer begonnen met de pil(1e maand is die dus niet veilig ) Vandaar . Hoop dat het iets meer duidelijkheid geeft aan mijn verhaal
ik denk dat het heel moeilijk te pijlen is of dat je bevrucht kan zijn of niet. aangezien er niet een duidelijk beeld is waar je in je cyclus zit en of je al een eisprong heb gehad en zo ja wanneer. ik denk het enige wat je kunt doen is regelmatig een testje. als jullie onveilig vrijen is de kans er natuurlijk altijd. weliswaar iets kleiner.
Begrijp ik goed dat je voorafgaand een miskraam hebt gehad?Dan kun je nog een poosje positief testen, ook al zou je niet zwanger zijn....Wordt een poosje afwachten dus...
Nee 2 maart was hgg waarde al 13.2 dus heeeel erg laag. Waarschijnlijk is de miskraam al wat eerder geweest. Maar kwamen door bloedonderzoek 2 maart erachter dat het dus mis was. Dus zou nu alwel weer zwanger kunnen zijn. maar weet helemaal niet wamneer ik moet testen vandaar. Mischien dan maar gewoon morgen en volgende week weer test doen Jammer dat je niet gewoon even in je buik kan kijken om te zien wat de stand van zaken is
De pil is betrouwbaar vanaf het moment dat je slikt hoor, ik heb nog nooit gehoord dat die niet betrouwbaar zou zijn in de eerste maand.
Waar haal je vandaan dat de pil de eerste maand niet veilig zou zijn? Als je de pil keurig slikt vanaf dag 1 van je menstruatie, dan ben je de eerste maand ook gewoon beschermd hoor. Als je ergens midden in je cyclus zou beginnen, is het uiteraard een ander verhaal. Dan zijn er al follikels gaan groeien en kan er dus nog een eisprong plaatsvinden. Naar wat ik van jou begrijp, ben je dus na de bloeding van je miskraam pas weer begonnen met de pil? Dan is de pil dus niet veilig meer. Er hebben zich in dat geval al follikels kunnen ontwikkelen en dan kun je inderdaad weer zwanger zijn.
Hij is niet betrouwbaar omdat ik moest wachten tot bloeden gestopt was om zo een cyclus te gaan creeren
Toen ik bevallen was moest ik m'n eerste menstruatie afwachten en dan beginnen met de eerste strip. De vk heeft mij toen echt een aantal keren op het hart gedrukt dat het absoluut nog niet betrouwbaar was de eerste maand! En zij zal het wel weten toch? Ik denk dat je idd een testje moet gaan doen om zekerheid te krijgen. Succes!