Pampers ah 1+1 gratis

Discussion in 'De babyuitzet' started by AnnaCF, Sep 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik zag dat komende week de pampers in de bonus zijn.
    Is wel een mooie actie. 1+1 gratis.

Ik ga in elk geval een paar pakken halen

2. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik zag het ook! Ga morgen gelijk even bij appie wat halen!

3. JustMe1986

Sep 2, 2014
    90
    0
    6
    Is deze actie alleen online of ook in de winkels?

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

In de winkel in elk geval. Staat in et krantje 😁

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Online ook! @Justme1986

6. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Jammer dat we hier in de buurt geen AH hebben. :p

7. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

Jul 26, 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik las het ook inderdaad. Een erg goede actie van AH. Ik heb hier alleen al 3 pakken pampers liggen. Ik heb geen idee hoelang ik straks met een pak pampers zal doen, maar neem aan dat ik zo eerst wel genoeg heb.

8. Dan zou ik vast maatje 2 en 3 gaan halen, als je van plan bent om pampers te blijven gebruiken en niet over te stappen op een ander merk.. 50% korting is écht heel veel! Wij hebben ook 4 pakken liggen, van de Etos-actie met 40% korting, maar ik ga morgen bij de AH inslaan! :D Mocht je trouwens een pak over hebben en toe zijn aan een andere maat, dan doen ze meestal ook niet moeilijk over omruilen!

9. Envy

Envy Actief lid

Jul 20, 2014
    406
    0
    16
    Ik heb 1 klein pak in maat 1 gekocht (wist niet dat er ook grote pakken zijn, met m'n neus gekeken...) en 3 grote pakken in maat 2. Ik had al een klein pak in maat 1 van Pampers en een pak van de Kruidvat. Durf niet teveel maat 1 in te slaan, van veel mensen hoor ik dat ze daar vaak maar een paar weekjes in zitten.

10. JustMe1986

Sep 2, 2014
    90
    0
    6
    Ik ben gisterenavond nog even in wezen slaan :). 6x maatje 3 meegenomen. Maatje 2 had ik al bij de Kruidvat-actie van paar weken terug gehaald.

Maatje 1 heb ik inderdaad niet lang gebruikt. Wij zijn na ca. 3 weken al overgegaan op maatje 2. Van maatje 2 heb ik nu nog 4 pakken. Durfde het niet aan om daar meer van aan te schaffen, omdat maatje 3 ook al vanaf 4 kg gebruikt kan worden volgens mij. De eerste maatjes ben je inderdaad zo doorheen.

Wat ik overigens wel opvallend vond was dat bij de Kruidvat-actie een ware stormloop was op de pampers en nu bij de AH er op de tweede avond nog voldoende was...

11. JustMe1986

Sep 2, 2014
    90
    0
    6
    Je zult per voeding een luier verwisselen, dus in het begin is dat zeker 7-8 per dag. In maatje 1 en 2 zitten er volgens mij 45 in een pak, dus langer dan een weekje doe je niet met een pak ;).

12. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Jaa ik zag ze gister liggen, welke maat heb je nodig in het begin?

13. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Wij hadden 4 pakken maat 1 toen iets van 8 pakken maat 2 en nu hebben we 10 pakken maat 3. Alle pampers lopen in elkaar over kwa kg en je begint met maat 1 maar zou er daar zeker niet teveel van halen 3 a 4 pakken maat 1 is genoeg zou dan extra maat 2 halen.

14. JustMe1986

Sep 2, 2014
    90
    0
    6
    Newborn maatje 1. Heb zelf de restanten van vriendinnen gebruikt, waardoor ik AH eigen merk, Kruidvat eigen merk en Pampers heb geprobeerd. Uiteindelijk vond ik Newborn 1 van Pampers en maatje 1 van Kruidvat beide even goed.

15. Ik denk dat de AH sowieso een stuk beter ingekocht heeft dan de Kruidvat en dat ze ook gewoon netjes blijven aanvullen. Ik geloofde toen al niet dat alles bij Kruidvat echt op was binnen 5 minuten. Ik denk dat als je op donderdagochtend naar de Kruidvat was gegaan, er gewoon weer meer dan genoeg pampers hadden gelegen..

Bij de Kruidvat was het ook echt een lokkertje, een actie van 3 uurtjes om zoveel mogelijk mensen te trekken die avond. Bij de AH is het een goede aanbieding die een week duurt, zodat iederéén meer dan genoeg tijd heeft om er gebruik van te maken.. Een stuk beter geregeld, wat mij betreft :D

16. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja bij AH worden ze netjes aangevuld. Heb 1 pak 1 en een pak 2 gekocht.
    Ik wil in princiepen katoenen luiers gaan gebruiken maar die ga ik echt niet onderweg meenemen. Dus een paar pakken heb ik sowieso wel nogdig.

17. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

Jul 26, 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Dat gaat dan sneller dan dat ik dacht. Ik had verwacht dat je sowieso wel een week of twee met 1 pak doet. Heb ik weer wat geleerd. Ik koop er dan toch maar wat extra pakken bij maar dan in maat 2 en 3.

18. bababoe

bababoe Fanatiek lid

Mar 11, 2011
    1,806
    785
    113
    Ik heb ook flink ingeslagen :). En mocht het op zijn, vraag een reclamecheque! Dan kun je het volgende week ook gewoon halen tegen de actieprijs.

19. rums

rums Niet meer actief

Tot wanneer is de actie geldig? En de actie geld zeker alleen met een bonuskaart?

20. JustMe1986

Sep 2, 2014
    90
    0
    6
    De actie geldt één week (8 t/m 14 september). Ik heb ook geen bonuskaart, dus die is niet nodig :).

Share This Page