Kinderwagen; Maxi Cosi Mura 4 of de Mutsy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sandra2212, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra2212

20 sep 2008
    22
    0
    0
    Ik ben zo aan het twijfelen welke wagen we moeten nemen... de Maxi Cosi mura of de Mutsy. wie heeft er tips

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij hebben de mutsy, zijn er echt super blij mee!

Ik vraag me altijd af bij de mura, hoe het zit met het autostoeltje wat als buggyzit dient. Want het autostoeltje wat wij hebben, wil je echt niet iedere keer uit de auto halen.

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wij hebben voor de Maxi Cosi Mura 4 gekozen. Nog niet in gebruik, maar al wet in bezit :)
    Reden dat we voor deze kozen is onder andere de ruime wagenbak, goed wendbaar, ziet er ook mooi uit. Dat het onderstel wat zwaarder is vonden wij juist een voordeel. Het buggydeel is overigens niet het autozitje hoor! Daar moet je gewoon een aparte maxicosi voor kopen!

4. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Wij hebben pas de Mura 4 gekocht, hebben bij de Prenatal zowel de Mura als de Mutsy geprobeerd, maar de Mura leek ons stabieler, en we vonden hem persoonlijk mooier. Collega heeft de Mutsy net gekocht en moest ook toegeven dat de Mura steviger is. Maar goed, blijft een persoonlijke keus denk ik.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij hebben de mura 3, vond ik lekkerder rijden :) En we hebben 2 honden, dus ik rij wat af haha :D

Maar de buggyzit kan niet als autostoeltje gebruikt worden hoor!

6. fam

fam Actief lid

1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook de mura4 en mijn zoon van bijna 6 maanden kan nog steeds in de kinderwagenbak. We lopen wat af met de wagen en hij bevalt erg goed.

7. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Wij twijfelden ook tussen de Maxi Cosi Mura en de Mutsy Slider. Met beide wagens hebben we een 'proefrit' gemaakt en de Mutsy beviel ons beter: lichter en wendbaarder (althans de Mutsy met de kleinere voorwielen). Bovendien vonden we de kleuren van de Mutsy wat hipper. Mijn zus koos juist voor de Maxi Cosi, die vond zij prettiger. Dus je moet het echt zelf even gaan uitproberen, dan weet je het snel genoeg.

8. vlinder1980

2 okt 2008
    11
    0
    0
    wij hebben voor de maxi-cosi mura 4 roasted brown gekozen. We hebben hem nog niet in gebruik, maar we hebben hem gekozen omdat hij heel wendbaar en stabiel is. we hebben ook de bijpassende roasted brown maxi cosi. We vielen vooral voor deze wagen omdat we de kleur heel mooi vinden, mooi te combineren met fel rose of fel blauw/groen. Hij is gemakkelijk in te klappen en de maxi-cosi is gemakkelijk erop te klikken.
    Wij zijn allebei vrij lang en de duwstang is met 1 hand te verstellen en kan erg hoog. We zagen deze wagen en hebben eerlijk gezegd niet meer verder gekeken, we waren er meteen verliefd op. Ik weet zeker dat we hier fijn mee gaan wandelen.

vlinder

9. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik zou voor de Maxi-Cosi gaan. Wij hebben de Mura 3 in Tango red uitvoering (vonden wij persoonlijk mooier dan de Mura 4, smaken verschillen. Lekker degelijk, makkelijk compact in te klappen en een grote reiswieg. Daarnaast een smaller zitgedeelte zodat je kleine de eerste maanden dat hij / zij kan zitten niet constant scheef in de wagen hangt.Wel zo prettig

;)

Deel Deze Pagina