Ik was hier toch wel erg benieuwd naar Hoeveel uur besteden jullie per dag aan zwangerschapspagina? Ikzelf denk ik sowieso wel 5 uur per dag...Erg he?!
Qua uren durf ik het niet te zeggen maar iedere keer als mijn laptop aan gaat of als ik bij mijn ouders zit dan is het eerste waar ik op kijk ZWP .. hihihihi .. En ik zet echt wel heel vaak de laptop aan op een dag
eigenlijk staat zp de hele dag open bij me, ik ben bezig met m'n scriptie en het is een van de sites die ik af en toe heerlijk gebruik om studieontwijkendgedrag te vertonen dus wel een paar uur per dag
toen ik nog zwanger was ook wel 5 uur per dag, nu hooguit 1 uurtje verdeelt over de dag (de schaarse kwartiertjes die mama voor zichzelf heeft) hihi
als ik thuis ben , heb ik zsp open staan en ben ik in de bburt van de laptop dan ga ik altijd ff kijken of er in een van de onderwerpen waar ik post iets nieuws gepost is .......... Dus dat loopt sommige dagen ook wel in de uurtjes ...
Ik weet niet hoeveel uur bij mij staat hij de hele dag op zsp en af en toe post ik of lees ik en dan weer naar de bank voor de tv hangen etc.
Toen ik nog zwanger was, stond 'ie wel zo'n beetje de hele dag aan. Na de bevalling van Milan nog steeds wel zo'n 5 uur per dag ofzo (vooral 's avonds en als meneertje sliep), maar dan deed ik ondertussen nog wel wat andere dingen. En nu, na de miskraam denk ik dat 't een stuk minder gaat worden, 't is even te confronterend om steeds vrolijke verhalen van zwangeren te lezen enzo. Maar als ik ooit weer zwanger wordt, ben ik er zeker weten weer heel vaak te vinden. En nu kom ik gewoon ook nog af en toe spieken hoor!
@linda Ja dat is te begrijpen dat je er nu minder op zit omdat het te confronterend is.. Wil je heel erg veel sterkte wensen..! Hopen voor je dat je snel weer zwanger bent meid! Liefs..
pffffff ik kan de uren niet eens tellen. als ik uit me bed kom en ga ontbijten (en helemaal klaar ben met Sivler ) is het forum tijd. en dat zo de hele dag +avond door