Zoals de titel al zegt, wie van hier heeft er weleens een nieuwjaarsduik gedaan? Het lijkt me zo vreselijk koud dat ik er zelf absoluut niet aan zou beginnen , maar ben best nieuwschierig of het echt zo meevalt als dat je hoort en leest op het nieuws.
Nee en zal er ook nooit aan meedoen ook. Ik ga in de zomer al niet in de zee omdat ik het dan al te koud vind.
Ja hoor, paar keer zelfs. Toen ik 16/17 was ging ik ieder jaar ( denk 4/5 x ) samen met mijn oma in Scheveningen de duik doen. Was echt leuk.
Ja een "late" nieuwjaarsduik toen ik nog op school zat. Gingen met de leraar en 4 leerlingen (rest durfde niet) 's avonds laat na een excursie in denhaag een verlate nieuwjaarsduik nemen in scheveningen. Ohhh man koud!! Maar zo leuk! Wil hnu nog wel een x de echte nieuwjaarsduik nemen. Moet ik eerst iemand vinden die mee wil doen want durf niet alleen haha.
Nee en ik zou het ook nooit doen, veel te koud...Wat mij erg verbaasde op het nieuws was dat er ook veel kleinere kindjes aan meededen, ik vind het best zielig en onverantwoord van de ouders eigenlijk...
Nee, is me veel te koud. Maar ik heb een boel familie die het wel doen - ook kinderen - en ik ben wel es mee geweest om toe te kijken en de handdoeken aan te reiken. Als het regent, is het overigens echt niks. Maar droog en nog net boven de 0 graden (of warmer) en niet té winderiger - als je 't aan zee doet - schijnt het leuk te zijn.
ben toevallig wezen kijken en was ontzettend leuk om te zien! 1 groot feest en 1000e gekken mensen waarvan een hoop nog dronken van die nacht er voor haha
Ik heb hem ooit in Scheveningen gedaan... Het was in het begin heel erg koud,tijdens het rennen naar de zee viel ik op mijn snufferd vol in het koude zand... Ben tot mijn middel de zee in gerent,daarna snel naar de tent gegaan en de badjas aan....natte bikini eronder uit gefrot en toen begon mijn hele lichaam te gloeien. De kou was helemaal weg ineens...
Ik heb 1 keer een nieuwjaarsduik gedaan........ In Aruba Hier zou ik het noooooit doen. Veels te koud!
Ik ben een echte koukleum, maar heb gister voor het eerst toch meegedaan met de nieuwjaarsduik, samen met m'n dochter van 8. En het viel me heel erg mee! De sfeer was erg leuk en ik heb het helemaal niet koud gehad. Alleen die voeten inderdaad, jeetje wat waren die koud. Maar na een paar minuten had ik er niks geen gevoel meer in, dus ook geen last van Volgend jaar weer!
Neeeeee no way!!! Zelfs in hartje zomer zul je me niet die ijskoude Noordzee in zien springen. Te veel Spaans bloed denk ik hahaha.