Quinny Buzz 3 besteld 3 wieler is dit handig of 4 wieler?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angel24, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb de quinny buzz 3 besteld bij babydump, alleen wat ik mij afvraagt het is een 3 wieler is dit handig voor te gebruiken zijn er meiden hier die ervaring hebben met 3 wieler.

Ik heb het exta in de winkel gevraagt welke beste kan nemen, ze hebben mij geadviseerd wanneer je echt lang gaat wandelen bij bossen en lang rit gaat maken is 4 wieler handig.

Als je boodschappen gaat doen of 10 min of 1 uur gaat lopen is de 3 wieler aangeraden.

Ik kan de quinny buzz 3 veranderen in 4 wieler maar dan moet ik nog 59.95 euro extra betalen.

Wat adviseren jullie meiden,

Groetjes,

ANGEL24

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Quinny buzz 3 of 4 wiel maakt niet zo heel veel uit hoor. Het zijn allebei echte stadswagentjes en je kunt met allebei naar het bos, alleen op oneffen paden hebben je vaak met 4 wielen net iets meer evenwicht. Maar voor zo af en toe eens naar het bos met de 3 wiel kan ook prima hoor!

Tip! Als je achteraf toch spijt krijgt dat je geen 4 wiel heb gekozen kun je altijd nog een nieuwe voorvork halen zodat je er een 4 wiel van kunt maken. Je haalt je voorwiel eruit en plaatst daarin dan de dubbele voorwielen. Die zijn los ook iets van 60-, dan heb je het allebei.

Quinny heeft evt ook een opzetstuk met een terrein/winter voorwiel. Dat is een lucht band aan de voorkant die helemaal goed geschikt is voor in het bos of wanneer het gesneeuwt heeft.

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ik heb een driewieler genomen, terwijl ik in 1e instantie een vierwieler wilde. Prima wagentje hoor!! Lekker wendbaar.

4. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    ik ga zelf voor de 4 wieler. Ik vond namelijk de 3 wieler zo hobbellen in de winkel(verschillende winkels trouwens) en de 4 wieler liep soepeler.

5. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik heb een driewieler en hij bevalt mij supergoed. Lekker wendbaar, licht en persoonlijk vind ik hem behoorlijk stabiel. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik het voorwiel vervangen heb door de luchtbandversie. Dit rijdt wat comfortabeler.
    Wij wandelen heel veel en ook veel door het bos en dergelijke. Dit gaat erg goed.

6. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Hier ook de buzz met 3 wielen. In 2007 was ie er nog niet met 4 wielen. hier ook het voorwiel vervangen door die met lucht bandjes en daardoor ben ik nu weer tevreden over de buzz! Stukken beter met luchtbanden. Vooral op gladde vloeren wil het gewone wiel op den duur niet meer wenden waardoor je steeds stil komt te staan. Dat probleem is met de luchtbanden echt over. Verder vind ik de wagen prima stabiel, lopen er kilometers mee en we woonden eerst in de stad waar hij heel goed beviel en nu in een dorp bij het bos en daar gaat het ook prima.

Deel Deze Pagina