Nu bij de mediamarkt is een aanbieding: 3 Wii spellen voor 49 euro 3 DS games 33 euro 3 3DS games 49 euro heb straks 2 3DS en 1 Wii spel gekocht voor 49 euro, want je mocht ook combineren. In de folder staat voor welke spellen het geld ik heb oa epic Mickey, dat scheen een van de beste spellen van vorig jaar te zijn en is bij bol.com en Bart Smit nu nog 49 euro ik heb hem nu dus omgerekend voor nog geen 17 euro
ja kheb m ook! heeeel leuk! mijn man probeert het ook zo nu en dan maar dat is net een dansende plank. lach me dan helemaal rot verder spelen we donkey kong en mario. rango had ik ook maar binnen 1uur uitgespeelt, rapunzel niks aan. cars2 hebben we nu maar vind er ook niet veel aan. manlief wilt binnenkort een wii-fitt kopen dus ben benieuwd!
Tip: een Wii kost nu bij de mediamarkt maar 133 euro Inc mario kart en Wii wheel ( en remote plus en nunchuk) en het Wii balance board kost maar 73 euro Inc het spel Wii fit plus
Net bij Dixons geweest en een wii balanceboard gekocht. Was 84.95 en kregen 10% klantenkorting er nog bovenop.