Nog net een tikkeltje fris, maaar.... ik zit heerlijk in de tuin op mijn schommelbank lekker met mn thee-tje van de zon te genieten. de wipper staat al klaar zodat onze dame ook lekker naar buiten kan (als ze ooit besluit wakker te worden). De 2 oudste zitten op school en de honden zijn aan het dollen. zo mag het wel blijven (of warmer natuurlijk). Ben het binnenzitten helemaal beu.
Hier ook niet hoor Al ben ik wel blij de vogeltjes weer te horen fluiten en dat het 's avonds weer langer licht is!
Hier ook niet, maar als ik mn ogen dicht doe en aan jouw verhaaltje denk..... Dan krijg ik er wel heeeeeeeel veeeeeeel zin in!
hier ook geen zon, maar wel binnen de voorjaarschoonmaak geeft ook een lekker fris geurtje. Nu lekker alle vitrages en gordijnen en dit weekend de hoezen van bank en stoelen.
Haha ja ik ben deze week ook bezig geweest met de vitrages wassen en ramen soppen,maar van mij mag het zonnetje nu wel komen. het was net best koud met me zoon uit/naar school brengen/halen (ik woon in het westen)
Hier ook felle zon! Heb op het werk al de zonbeschermer omlaag moeten doen omdat ik niets meer op het beeld zag! Maar wel het raam op een kier zodat ik toch wat van de lekkere zon opvang en de vogeltjes hoor! Heeerlijk!
Hier komt de zon er net niet doorheen, helaas. Maar de vogeltjes in de bomen zijn flink aan het herrie maken en het ruikt inderdaad een heeeeel klein beetje naar lente buiten. Van mij mag het!
Haha dat dachten wij van het weekend ook. Het zonnetje scheen, het was niet zo heel koud dus we dachten, we gaan even wat drinken bij het cafe op het terras. We hebben het 10 minuten volgehouden en toen zijn we maar naar binnen gegaan haha. Kan écht niet wachten tot het lente is!!
Heerlijk hè! Ik zit ook lekker buiten, O. in de draagdoek en R. is in de zandbak aan het spelen. Ik hoor zelfs al vogeltjes fluiten
Lekker! Hier geen zonnetje. Mag van mij nog 2 weken wachten: nog even een weekje skiën, daarmee de winter afsluiten en als we terug zijn mag het voorjaar beginnen!